سفر كاري استاندار گيلان به قم

بازدید استاندار از شرکت دانش بنیان تولید لامپ‌های فوق کم مصرف

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان از تنها شرکت دانش بنیان تولید لامپ‌های فوق کم مصرف و بزرگترین واحد تولید پلیمر بخش خصوصی کشور بازدید کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان از تنها شرکت دانش بنیان تولید لامپ‌های فوق کم مصرف و بزرگترین واحد تولید پلیمر بخش خصوصی کشور بازدید کرد .
دکتر نجفی درسفر به قم از نخستین کارخانه ی دانش بنیان  تولید کننده چراغ دیودنوری و LED ایران با ظرفیت تولید سالانه ۲۴۶ میلیون لامپ  که در خاورمیانه بی نظیر است بازدید کرد .

jpg2201

 

محصولات این کارخانه علاوه بر تامین نیاز داخلی ، به کشورهای همچون عراق و عمان هم صادر میشود.

کاهش ۸۵ درصدی مصرف برق ، سازگاری با محیط زیست و ۵۰ هزار ساعت کارمفید از ویژگی های لامپ های کم مصرف (LED) است.

 

jpg2203

استاندار گیلان همچنین در بازدید از اولین تولید کننده بخش خصوصی گرانول گرید بطری و بزرگترین تولید کننده الیاف پلی استر استیپل در ایران از نزدیک با روند فعالیت این واحد نمونه ی ملی که به ۱۸ کشور صادرات دارد آشنا شد .

محصولات این شرکت در صنایعی نظیر بطری های آب معدنی و نوشابه، ریسندگی نخ پلی استر، نخ های صنعتی، فیلم عکاسی، کف پوش ها مانند موکت و فرش، صنایع خواب و پرکردنی و منسوجات بی بافت کاربرد دارد.

 

jpg2200

دکتر نجفی در شهرک صنعتی شکوهیه ی نیز در دیدار با جمعی از سرمایه گذاران بخش خصوصی از استانهای قم ، یزد و خورستان از آنان برای حضور در گیلان دعوت کرد .

همچنین دکتر نجفی از عملیات ساخت دهکده ی گردشگری زیتون که در زمینی به مساحت ۷۰ هکتار در جاده قدیم قم – تهران در  حال ساخت است دیدن کرد .

در این شهرک در یک طرح پنج ساله ، علاوه برایجاد نخستین بوستان کروکودیل کشور ، سالن پرورش تمام مکانیزه گل و ماهیان قزل آلا ساخته می شود .

jpg2199

 

استاندار گیلان در سفر به قم با آیت ا… عباسی محفوظی از مراجع تفلید و عضو مجلس خبرگان رهبری نیز دیدار کرد .

 

jpg2204

 

وی پس از این دیدار با حضور در مرقد مطهر حضرت معصومه (ع) برمزارآیت ا… العظمی بهجت فومنی و آیت ا… محمدی گیلانی حاضر شد و با قرائت فاتحه یاد و خاطره ی این دو روحانی بزرگوار و وارسته ی گیلانی را گرامی داشت .
jpg2206 jpg2207

Share