با حکم دادستانی

بازداشت خاله شادونه قلابی که با مجوز ارشاد برنامه اجرا می کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خاله شادونه قلابی که در بین مردم پارس‌آباد برنامه اجرا می‌کرد با حکم دادستان شهرستان پارس‌آباد دستگیر شد.

250x161xar5970.jpg.pagespeed.ic.q-Y9Kuu3eFبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خاله شادونه قلابی که در بین مردم پارس‌آباد برنامه اجرا می‌کرد با حکم دادستان شهرستان پارس‌آباد دستگیر شد.
بنرها و تصاویری از حضور خاله شادونه در نقاط مختلف شهرستان پارس‌آباد نصب و منتشر شده بود. بررسی‌ها نشان می‌داد خانمی با مشخصات جعلی و غیرواقعی به جای «ملیکا زارعی» اقدام به اجرای برنامه در بین مردم کرده است. با اعتراض مردم و با اعلام مسئول اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان، خودروی حامل این افراد توقیف شد.
خانمی که خودش را به جای ملیکا زارعی جا زده بود، در بازجویی‌ها اقرار کرد. او به همراه عوامل اجرایی، کارگردان و حسابرس به علت کلاهبرداری و فریب مردم بازداشت شدند. پولی که از فروش بلیت این برنامه به‌دست آمده بود توقیف شد و قرار شد متهمان مبالغی را که از سوی مردم این شهرستان گرفته بودند، به خود آنها پس بدهند.
در پی وقوع این ماجرا، روزگاری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس‌آباد نیز با بیان این‌که این اداره تنها به‌عنوان ناظر برنامه «خاله شادونه» انجام وظیفه کرده است، گفت: برنامه «خاله شادونه» که ١١مهرماه در پارس‌آباد برگزار شد با مجوز رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و موسسه فرهنگی و هنری نقش‌نگاران سایه هنر اردبیل که مجری این برنامه بود برگزار شد اما در پی اعتراضات حضوری مردم این اداره به‌عنوان ناظر وارد عمل شد.

Share