به دنبال تغییر وضعیت هوای گیلان

بارش برف در محورهای کوهستانی گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به دنبال تغییر وضعیت هوای گیلان بارش برف محورهای کوهستانی گیلان در مسیر اسالم به خلخال و آستارا به اردبیل را سفیدپوش کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به دنبال تغییر وضعیت هوای گیلان بارش برف محورهای کوهستانی گیلان در مسیر اسالم به خلخال و آستارا به اردبیل را سفیدپوش کرد.barf

فرمانده پلیس راه گیلان با بیان اینکه گردنه الماس‌ در مسیر اسالم به خلخال برف باریده است، اظهار کرد: اکنون حدود ۵ سانتی‌متر برف در محورهای مذکور گزارش شده است.

مهیار رستگار از رانندگان خواست در محور اسالم به خلخال نهایت دقت را در رانندگی داشته باشند و با صبر و حوصله رانندگی کنند.

وی با بیان اینکه تمام محورهای گیلان از جمله در مسیرهای کوهستانی راه باز است و تردد جریان دارد، تصریح کرد: رعایت قوانین رانندگی مورد تاکید رانندگان باشد.

کارشناس هواشناسی گیلان نیز هوای این استان را کاهش دمای ۱۲ تا ۱۵ درجه‌ای عنوان کرد و گفت: در محورهای کوهستانی و ارتفاعات گیلان بارش برف است.

مهدی کوثری با بیان اینکه آسمان بیشتر شهرهای گیلان بارندگی است، افزود: اکنون دمای هوای رشت ۱۲ درجه بالای صفر و رطوبت نسبی ۱۰۰ درصد است.

وی با اشاره به اینکه بارندگی تا روز سه‌شنبه در گیلان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: سامانه هوای سرد و پرفشار در گیلان مستقر شده و بارندگی در برخی نقاط شدت دارد و آبگرفتگی صورت می‌گیرد.

 باران همچنان با شدت در بیشتر نقاط گیلان از جمله رشت در حال باریدن بوده و هوا سرد و زمستانی شده است./فارس

Share