رئیس هیأت مدیره باشگاه ملوان

ایراندوست استعفایش را تقدیم هیات مدیره می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس هیأت مدیره باشگاه ملوان بندر انزلی در خصوص وضعیت ایراندوست گفت: جلسه هیأت مدیره روز چهارشنبه برگزار می‌شود و در این جلسه در مورد ایراندوست تصمیم گیری خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس هیأت مدیره باشگاه ملوان بندر انزلی در خصوص وضعیت ایراندوست گفت: جلسه هیأت مدیره روز چهارشنبه برگزار می‌شود و در این جلسه در مورد ایراندوست تصمیم گیری خواهیم کرد.
رضا الماسی افزود: به هر حال در جلسه هیأت مدیره که روز چهارشنبه برگزار می‌شود وضعیت ایراندوست و کادر فنی جدید مشخص می‌شود.

2647286_630الماسی در ادامه بیان کرد: با توجه به شناختی که از ایراندوست دارم به طور حتم این مربی روز چهارشنبه استعفایش را تقدیم اعضای هیأت مدیره ملوان می‌کند.

به هر حال ایراندوست جزو پیشکسوتان باشگاه ملوان است و ما به خاطر اینکه ارج و قرب برای این مربی قائل هستیم برکنارش نکردیم و خواستیم خودش استعفا دهد.

وی درباره مطرح شدن گزینه‌هایی همچون بوناچیچ استیون مربی کروات برای سرمربیگری تیم ملوان بندر انزلی گفت: گزینه‌های زیادی برای سرمربیگری ملوان مطرح هستند و به هر حال روز چهارشنبه تکلیف کادر فنی جدید ملوان مشخص می‌شود.

الماسی درباره عملکرد تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در لیگ برتر گفت: عملکرد تیم ملوان رضایت بخش اعضای هیأت مدیره و طرفداران این تیم نیست. ما در این فصل خوب نتیجه گرفتیم ملوان تیم بزرگی است و جایگاهش باید بهتر از این باشد. به هر حال طرفداران خواستار نتایج خوب از تیم مجبوب‌شان هستند.

وی درباره برنامه‌های این تیم برای برپایی اردو عنوان کرد: کیش یا قبرس جزو برنامه‌هایمان برای برپایی اردو است و در جلسه هیأت مدیره روز چهارشنبه محل تشکیل اردو را مشخص می‌کنیم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه ملوان در مورد جذب بازیکنان سرباز گفت: این موضوع جزو برنامه‌هایمان است اگر جذب بازیکن نیاز باشگاه باشد و کادر فنی هم درخواست بدهد ما چند تن از بازیکنان سرباز را به خدمت می‌گیریم.

الماسی در پایان درباره لیست اسامی تیم ملی تصریح کرد: ما بازیکنان بزرگی داریم که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند آهی مدافع ما می‌تواند دفاع مقابل اعتمادی برای تیم ملی باشد همچنین مازیار زارع، سید جلال رافخایی و یوسف‌زاده شایسته حضور در تیم ملی هستند.

/باشگاه خبرنگاران

Share