ملوان در چالش

ایراندوست از سمت خود برکنار می شود؟!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به دنبال شکست سنگین تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در برابر استقلال تهران در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر از سوی هیئت مدیره این باشگاه سرمربی فعلی ملوان از سمت خود کنار گذاشته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به دنبال شکست سنگین تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در برابر استقلال تهران در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر و نیز در پی کسب نتایج ضعیف این فصل این تیم که موجب شده تا تنها نماینده فوتبال گیلان در پایان هفته یازدهم با کسب هشت امتیاز در رده پانزدهم و ماقبل پایانی جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار گیرد، از سوی هیئت مدیره این باشگاه سرمربی فعلی ملوان از سمت خود کنار گذاشته شد.

13930711000155_PhotoA

جدایی نصرت ایراندوست از نیمکت هدایت ملوان هنوز به صورت رسمی اعلام نشده اما قرار است حکم برکناری سرمربی ملوان در جلسه فردا شنبه رسماً به وی ابلاغ شود.

همچنین قرار است در این جلسه درباره انتخاب سرمربی جدید باشگاه ملوان بندر انزلی تصمیم‌گیری شود.

هیئت مدیره باشگاه ملوان انزلی جدایی ایراندوست از سرمربیگری این تیم را از قبل پیش‌بینی کرده بود.

*یک سرمربی خارجی و دو سرمربی ایرانی جانشین  احتمالی ایراندوست

اگر چه هنوز نامی از سرمربی جدید باشگاه ملوان منتشر نشده است اما یک سرمربی خارجی که سال‌ها تجربه مربیگری در لیگ برتر ایران را داشته به عنوان بخت اصلی نشستن روی نیمکت هدایت ملوانی‌ها مطرح بوده و شانس زیادی برای سرمربیگری در ملوان دارد.

این گزینه خارجی سابقه قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران را نیز در کارنامه دارد.

به غیر از گزینه سرمربی خارجی، دو نفر ایرانی نیز برای سرمربیگری ملوان مطرح شدند که یکی از این دو گزینه بومی و دیگری غیر بومی است.

یک مقام آگاه در باشگاه ملوان که نمی‌خواست نامش فاش شود به خبرنگار فارس اظهار کرد که شانس حضور گزینه خارجی سرمربیگری ملوان بسیار بالا است./فارس

Share