برای نوسازی ماشین آلات عمرانی گیلان

اولین گروه از خودروهای سنگین راهداری وارد منطقه آزاد انزلی شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با ورود اولین گروه از ماشین آلات سنگین راهداری به این منطقه، نخستین گام عملی به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و ماشین آلات عمرانی استان گیلان با پلاک منطقه آزاد انزلی برداشته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با ورود اولین گروه از ماشین آلات سنگین راهداری به این منطقه، نخستین گام عملی به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و ماشین آلات عمرانی استان گیلان با پلاک  منطقه آزاد انزلی برداشته شد.

iwsvnqs7گفتنی است پیش از سازمان منطقه آزاد انزلی معافیت عوارض ورود خودرو برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری و عمومی در محدوده تردد خودروهای پلاک منطقه را تصویب کرده بود.

مختار گرشاسبی مدیر گمرک و ترانزیت این سازمان با بیان خبر فوق اظهار داشت: ستاد بحران استان گیلان به منظور تکمیل و به روز رسانی تجهیزات و امکانات مورد نیاز خود در مواجهه با حوادث غیرمترقبه استان، اقدام به واردات  ۷ دستگاه بیل بکهو(Bill Backhoe) نموده، که عملیات شماره گذاری این ماشین آلات با پلاک منطقه آزاد انزلی از سوی این سازمان در جریان است.

وی با بیان اینکه از همه دستگاه های عمرانی، خدماتی استان گیلان به منظور بهره گیری از معافیت اعمال شده از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی برای به روز رسانی ماشین آلات سنگین، راهداری و راه سازی و ناوگان عمومی دعوت بعمل می آوریم، افزود: با اجرای مصوبه تردد خودرو با پلاک منطقه و رویکرد مدیرعامل سازمان مبنی بر لزوم نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی استان گیلان در محدوده تردد خودروهای منطقه، با اعمال معافیت برای ماشینهای وارداتی زمینه کاهش قیمت تمام شده خودروهای پلاک منطقه آزاد انزلی فراهم شده و شاهد ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مردم استان گیلان و گردشگران از طریق بهره‌گیری از خودروهای با ضریب ایمنی بالا خواهیم بود.

بیل بکهو (Bill Backhoe) نوعی تراکتور در اندازه‌ها و مدل‌های کوچک و بزرگ مجهز به بیل جلو به نام (Loader) و بیل عقب به نام (BackHoe) بوده،که بسیار مناسب کارهای عمرانی، راهداری و ساختمانی است و درهنگام بروز بلایای طبیعی وحوادث غیرمترقبه به منظور پیشگیری، امدادرسانی، بازسازی و نوسازی مناطق آسیب‌دیده کاربرد فراوانی دارد.

Share