طی حکمی از سوی معاون وزیر

انتصاب یک گیلانی به سمت جانشین معاون وزیر صنعت، معدن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،از سوی دکتر علی قنبری، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، یک گیلانی به سمت جانشین اجرایی معاون وزیر در ماده ۱۱۰ برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،از سوی دکتر علی قنبری، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، یک گیلانی به سمت جانشین اجرایی معاون وزیر در ماده ۱۱۰ برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.35759

بر اساس این حکم، «فرهاد دلق پوش» عضو هیأت مدیره شرکت و معاون برنامه ریزی و مسئول امور مجلس دکتر علی قنبری به سمت فوق منصوب شد.

دلق پوش، یک دوره نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی بوده است و علاوه بر آن عضویت در هیأت مدیره شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عضویت در هیأت مدیره منطقه ویژه اقتصادی و تجاری خلیج فارس، معاون فرهنگی و معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های آستارا و صومعه سرا را در کارنامه خود دارد.

متن حکم انتصاب وی به شرح ذیل است:

نظر به شایستگی و تجربیات ارزشمند مدیریتی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان جانشین اجرایی اینجانب در ماده ۱۱۰ قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران تعیین و منصوب می گردید.

با تفویض اختیارات مربوطه لازم است در راستای بند ۹ سیاست های کلی اصلاح الگوی مصرف ابلاغی مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و ضرورت اجرای آن به منظور اصلاح الگوی مصرف نان شامل اصلاح ساختار تولید، بهبود فرآیند توسعه، تولید انواع نان های با کیفیت، بهداشتی و متناسب با ذائقه و فرهنگ مردم، تنظیم مبادلات تجاری گندم و آرد با هدف تنظیم بازار داخلی و استفاده از نیروی انسانی آموزش دیده در فرآیند تولید نان در فضای رقابتی و انجام امور از طریق بخش غیر دولتی اعم از خصوصی، تعاونی و … همچنین مفاد مصوبه مورخ ۳۰ / ۸ / ۹۰ شورای محترم اقتصاد، مورد اقدام قرار گرفته و با هدایت، مدیریت و تدوین برنامه ها و سیاست های کلان به این مهم همت گمارید.

امید است با تعامل و هماهنگی دستگاه های ذیربط به ویژه حوزه معاونت محترم برنامه ریزی و نظارت و راهبردی ریاست جمهوری، دفتر امور تولید و کمیسیون شورای اقتصاد در انجام امور یاد شده موفق و موید باشید.

بدیهی است کلیه معاونین شرکت و مدیران ستادی و اجرایی موظف به همکاری همه جانبه با جنابعالی در جهت پیشبرد امور خواهند بود./ایسنا
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share