اقدام قابل تحسین شهرداری رشت+عکس

به گزارش سرویس شهری پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حکم تخریب برج سیزده طبقه ی که تنها مجوز ساخت پنج طبقه را داشت توسط شهرداری رشت اجرایی شد. ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها از جمله مواد بسیار کاربردی و حیاتی محسوب می شود.تخلف تراکم اضافی که عبارت است از اضافه بنا زائد بر مساحت زیر بنای […]

به گزارش سرویس شهری پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حکم تخریب برج سیزده طبقه ی که تنها مجوز ساخت پنج طبقه را داشت توسط شهرداری رشت اجرایی شد.
ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها از جمله مواد بسیار کاربردی و حیاتی محسوب می شود.تخلف تراکم اضافی که عبارت است از اضافه بنا زائد بر مساحت زیر بنای مندرج در پروانه ساختمانی از سوی مالک ، یکی دیگر از انواع تخلفات داخل در صلاحیت کمسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری می باشد . کمیسیون در مورد این نوع از تخلف دو نوع حکم  تخریب و جریمه می تواند صادر کند.
حکم تخریب زمانی صادر می شود که رعایت اصول فنی شهرسازی و بهداشتی نشده باشد و یا اینکه کمسیون حکم به پرداخت جریمه دهد و ذی نفع از پرداخت جریمه « پس از تقاضای شهرداری مبنی بر وصول جریمه از ذی نفع » خود داری نماید.

مالک این بنا در یک زمین سیصدمتری واقع در گلسار رشت درحالیکه طبق پروانه ساخت مجوز احداث پنج طبقه را داشت اقدام به ساخت سیزده طبقه کرده بود.
1728745089770

Share