افتتاح نمایشگاه کیفیت و استاندارد و نمایشگاه توانمندیهای شهرکهای صنعتی گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد گیلان همزمان با اولین روز گرامیداشت هفته استاندارد، سومین نمایشگاه کیفیت و استاندارد و اولین نمایشگاه توانمندیهای واحدهای تولیدی شهرکهای صنعتی استان گیلان با حضور ۸۶ واحد تولیدی برتر استان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی گیلان آغاز به کار کرد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد گیلان همزمان با اولین روز گرامیداشت هفته استاندارد، سومین نمایشگاه کیفیت و استاندارد و اولین نمایشگاه توانمندیهای واحدهای تولیدی شهرکهای صنعتی استان گیلان با حضور ۸۶ واحد تولیدی برتر استان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی گیلان آغاز به کار کرد .
این نمایشگاه تا ۴ روز ادامه داشته و با برگزاری مراسم روز جهانی استاندارد در محل سالن همایش نمایشگاه و معرفی واحدهای برتر استان گیلان به کار خود پایان داد.
پس از برگزاری مراسم افتتاح که با حضور معاونت بنگاههای شرکت شهرکهای صنعتی کشور و جمعی از مدیران کل استانی همراه بود بازدید از غرفه ها انجام گرفت. نمایشگاه امسال با مشارکت اداره کل استاندارد و شرکت شهرکهای صنعتی گیلان برگزار گردیده است .
IMG_1642 IMG_1708 IMG_1733 IMG_1744

Share