افتتاح دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان در رضوانشهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان در شهرستان رضوانشهر افتتاح شد. مراسم افتتاحیه دفتر نمایندگی رضوانشهر ، صبح روز پنجشنبه ۱۰ مهر ۹۳ با حضور مسئولین شهرستان رضوانشهر، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان و اعضای هیات مدیره این سازمان در سالن خانه معلم این شهرستان برگزار شد. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان در شهرستان رضوانشهر افتتاح شد.

0مراسم افتتاحیه دفتر نمایندگی رضوانشهر ، صبح روز پنجشنبه ۱۰ مهر ۹۳ با حضور مسئولین شهرستان رضوانشهر، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان و اعضای هیات مدیره این سازمان در سالن خانه معلم این شهرستان برگزار شد.
انتخاب شما نشان اعتماد شما به ما است.
در ابتدای مراسم مهندس کوروش چارانی رئیس دفتر نمایندگی شهرستان رضوانشهر ضمن خیرمقدم به مسئولین شهرستان رضوانشهر ، رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان و مهندسین عضو در شهرستان رضوانشهر از تلاش های رئیس سازمان و اعضای هیات مدیره در راه اندازی دفاتر نمایندگی علی الخصوص دفتر نمایندگی رضوانشهر قدردانی کرد.
رئیس دفتر نمایندگی شهرستان رضوانشهر با اشاره به اهمیت فعال بودن اعضای این شهرستان گفت : دفتر نمایندگی رضوانشهر در ابتدای مسیر فعالیت خود است و اعضای هیات رئیسه این شهرستان برای پیشرفت و توسعه این دفتر نمایندگی به پشتیبانی و حمایت تمامی اعضای این شهرستان نیاز دارند.
وی با اشاره به نحوه فعالیت اعضای هیات رئیسه افزود: مطمئنا مسیر پیشرفت دفتر نمایندگی رضوانشهر دارای فراز و نشیب های بسیاری خواهد بود که امیدواریم همانطور که به ما اعتماد نموده اید و با رای های خود ما را انتخاب کرده اید با ارائه انتقادات و پیشنهاداتتان شاهد پیشرفت و تسهیل امور این دفتر نمایندگی باشیم.

اسلام دین پویایی است و خشنودی خداوند در خدمت به بندگانش است
2در ادامه مهندس هادی الماسی در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی نظام‌مهندسی در این شهرستان با تسلیت شهادت امام محمدباقر(ع) اظهار کرد: اسلام دین پویایی و حرکت بوده و خوشنودی خداوند در کمک بنده‌ای به بنده‌ای دیگر است.
وی با بیان اینکه رضوانشهر تا به امروز دفتر نمایندگی نظام‌مهندسی نداشته است، افزود: یکی از برنامه های سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان این است که تمامی شهرستان های استان گیلان می بایست یک دفتر نمایندگی نظام‌مهندسی داشته باشد تا ارائه خدمات به مردم تسهیل شود و برای انجام کارهایشان به شهرستان های مجاور مراجعه نکنند.
رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان گیلان با بیان اینکه نظام مهندسی اعتبارات دولتی ندارد، گفت: این نظام با منابع اعتباری خود هزینه‌ها را تامین می‌کند و اعضا با حضور به موقع در مجامع این سازمان می توانند نقش موثری در حمایت از اهداف این سازمان جهت تحقق برنامه ها داشته باشند.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات هیات رئیسه در پنج دفتر جدیدالتاسیس به افتتاح دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان در هفته پیش در شهرستان املش و امروز در رضوانشهر اشاره کرد و از راه‌اندازی این دفتر در روز دوشنبه آینده در ماسال خبر داد.
مهندس الماسی تصریح کرد: در آینده نزدیک شاهد افتتاح دو دفتر نمایندگی نظام‌مهندسی در شهرستان های سیاهکل و شفت خواهیم بود که با افتتاح آن ها تعداد دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستان ها به ۱۵ دفتر خواهد رسید.
وی با اشاره به اینکه ساختمان نظام مهندسی گیلان بیش از ۱۷ هزار نفر عضو دارد، خاطرنشان کرد: در این ساختمان در رشته‌های مهندسی، معماری، عمران، برق و مکانیک، نقشه‌برداری، شهرسازی و ترافیک فعالیت می‌کند.
این مسئول رضوانشهر را یکی از بزرگ‌ترین دفاتر نمایندگی با ۹۶ عضو مهندس دانست که ۵۶ نفر از مهندسین آن پروانه کار داشته و یادآور شد: دفتر نمایندگی در شهرستان مکان خوبی برای هم اندیشی اعضا سازمان است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تغییر و تحول در ساخت و ساز های شهری این شهرستان برم مبنای اصول فنی و حرفه ای باشیم.
وی با اشاره به تاریخچه راه اندازی و تاسیس سازمان ساختمان نظام مهندسی در گیلان گفت : سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان با دارا بودن بیش از ۱۰۰ اتاق در شهرستان های مختلف استان فعالیت خود را با سه اتاق اهدایی از سوی شهرداری رشت آغاز کرد و امیدواریم با توسعه فعالیت های این سازمان بتوانیم شاهد پیشرفت کمی و کیفی این سازمان در استان باشیم.
مهندس الماسی با تاکید بر اینکه نظام‌مهندسی نباید موجب کندی در کار شود، خاطرنشان کرد: مسئولان دفتر نمایندگی رضوانشهر بایدبا تلاش و کوشش مستمر به انجام فعالیت های این دفتر نمایندگی بپردازند و برای رسیدن به اهداف عالیه سازمان گام های زیادی بردارند تا بتوانند با ارائه مناسب خدمات رضایتمندی اعضاء و مراجعان را کسب نمایند.

استقرار دفتر نظام‌مهندسی در رضوانشهر گام موثری در پیشرفت شهرستان است
5فرماندار رضوانشهر نیز در مراسم مذکور اظهار کرد: افتتاح دفتر نمایندگی نظام‌مهندسی کمک قابل توجهی به مردم این شهرستان جهت تسهیل در انجام امور مربوط به ساخت و ساز است.
حمیدرضا امام‌پناهی ، رضوانشهر را شهرستان در حال رشد خواند و خاطرنشان کرد: از وجود مهندسان که قشر روشنفکر جامعه هستند در حوزه طراحی، ساخت‌وساز و معماری اسلامی و … کمک می‌گیریم.
فرماندار رضوانشهر مهندسان را مشاوران خوبی برای مدیران اجرایی دانست و خواستار نظارت بیشتر این قشر در توسعه شهرستان شد.

گفتنی است مهندس کوروش چارانی رئیس دفتر نمایندگی رضوانشهر ،مهندس وهرام اصلانی نائب رئیس ، مهندس فرنود تحویلداری دبیر و خزانه دار و مهندس امین به آذین عضو علی البدل هیات رئیسه این دفتر نمایندگی هستند.

Share