با حضور مسئولان

افتتاح دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در ماسال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم افتتاح دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی شهرستان ماسال ظهر روز دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم افتتاح دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی شهرستان ماسال ظهر روز دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.7

در ابتدای مراسم مهندس روشن ، رئیس دفتر نمایندگی شهرستان ماسال ضمن خیر مقدم به حضار از حمایت های مهندس هادی الماسی و اعضای هیات مدیره ، همچنین از همکاری و مساعدت ادارات آن شهرستان تشکر و قدر دانی کرد.

تولید ثروت در سایه استفاده از دانش مهندسی امکان پذیر است

محمود قاسم نژاد با اشاره به اهمیت استفاده از توانمندی های نخبگان در ساخت و ساز های شهری گفت : تنها در صورتی می توانیم شاهد پیشرفت همه جانبه شهرها ، خصوصا در حوزه ساخت و ساز و شهرسازی باشیم که این امر را به دست افراد توانمند و متخصص بسپاریم و انتظار داشته باشیم که قوانین و مصوبات مقررات ملی ساختمان در این حوزه عملی شود.

فرماندار شهرستان ماسال  با تشکر از تدبیر نظام مهندسی ساختمان استان در استفاده از نیروهای فنی و لایق افزود: نتیجه کار مهندسین شایسته تولید سرمایه و ثروت از علم و دانش است.

وی تاکید کرد: از امروز و با افتتاح این دفتر نمایندگی وظیفه مهندسان ماسالی در امور ساخت و ساز و نظارت دو چندان شده است.

به کاربردن علم  و هنر مهندسی توسعه کیفی شهرستان ماسال را در پی خواهد داشت

 هادی الماسی ، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان با تبریک روز جهانی معماری ، همچنین آغاز هفته نیروی انتظامی ، شهرستان ماسال  را یکی از شهرستان های دارای پتانسیل بالا در زمینه توسعه کیفی دانست و افزود : معماری شهر ماسال به گونه ای است که در ترکیب با طبیعت زیبای این شهرستان با کمی دقت و حوصله مهندسان معمار و شهرساز می تواند به یکی از بهترین شهرستان های استان در خصوص ساخت و ساز شهری تبدیل شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان وظیفه روسای دفاتر نمایندگی شهرستان ماسال را خطیر دانست و تاکید کرد : به عنوان اولین روسای دفتر نمایندگی در این شهرستان ، نقش مهمی در شروع اصولی انجام فعالیت ها و خدمات بر عهده شماست و سابقه کاری شما در تاریخ این شهرستان ثبت خواهد شد.

 هادی الماسی با اشاره به عدم برخورداری سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان از اعتبارات دولتی تشریح کرد : اهتمام هیات مدیره دور ششم سازمان در راه اندازی دفاتر نمایندگی در شهرستان ها بود که علی رغم عدم برخورداری از اعتبارات دولتی با هماهنگی خوب و موثر اعضای هیات مدیره توانستیم به این مهم نائل شویم و امروز سومین دفتر نمایندگی جدید التاسیس را افتتاح خواهیم کرد.

وی در پایان با دعوت از  مهندسین عضو در شهرستان ها ، علی الخصوص شهرستان ماسال برای شرکت در مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان تصریح کرد: همانطور که اعضای هیات مدیره برای توسعه کمی و کیفی دفاتر نظام مهندسی در شهرستان ها برنامه هایی دارند ، اعضای سازمان در شهرستان ها نیز با حضور خود در مجامع می بایست از برنامه های سازمان مطلع و نظرات خود را ارائه نمایند.

در پایان مدعوین در محل دفتر نمایندگی جدید شهرستان ماسال برای انجام مراسم افتتاح دفتر نمایندگی حاضر شدند.

Share