اسیدپاشی به بانوان در اصفهان بصورت ویژه پیگیری می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جانشین فرمانده ناجا در واکنش به اسیدپاشی‌های اخیر در اصفهان از پیگیری ویژه این موضوع از سوی پلیس خبر داد. سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه «ایپاد» در جمع خبرنگاران درباره آخرین خبرها از جزییات اسیدپاشی به بانوان در اصفهان اظهار کرد: تاکنون چهار مورد اسیدپاشی داشتیم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جانشین فرمانده ناجا در واکنش به اسیدپاشی‌های اخیر در اصفهان از پیگیری ویژه این موضوع از سوی پلیس خبر داد.

سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه «ایپاد» در جمع خبرنگاران درباره آخرین خبرها از جزییات اسیدپاشی به بانوان در اصفهان اظهار کرد: تاکنون چهار مورد اسیدپاشی داشتیم که با توجه به اطلاعات اولیه به سرنخ‌هایی رسیدیم که امیدواریم با تلاش پلیس این افراد زودتر دستگیر شوند.

اشتری درباره اینکه گفته می‌شود برخی از این افراد بی‌حجاب بوده یا مباحث این‌چنینی ، گفت: افرادی که مورد هدف قرار گرفتند از قشر خاصی نبودند و این موضوع در دست بررسی است.

جانشین فرمانده ناجا درباره وضعیت کنترل مرزها و خدمات پلیس نیز خاطرنشان کرد: متاسفانه اشرار از سمت کشورهایی که کنترل خوبی بر مرزهایشان ندارند به ما آسیب می‌زنند که البته با اقدامات خوبی که انجام شده، با این افراد برخورد خواهیم کرد و تعدادی از آنها نیز شناسایی و با آنها برخورد شده است.

اشتری اضافه کرد: اگر مقاومت ماموران ما نبود، امروز امکان داشت این اتفاقات در جای دیگری یا حتی در مرکز کشور رخ دهد.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی با اقتدار کامل با اشرار مقابله خواهد کرد، درباره تجهیزات پلیس و ساخت آنها نیز اظهار کرد: تقریبا تمام تجهیزات پلیس بومی و صددرصد ساخت داخل است.

جانشین فرمانده ناجا درباره نمایشگاه ایپاد نیز گفت: این سیزدهمین سال برگزاری ایپاد است و در این سال تعداد غرفه‌داران خارجی و مساحت افزایشی ۱۲ و ۱۰ درصدی داشته است.

اشتری درباره بومی‌سازی تجهیزات نیروی انتظامی نیز گفت: بخشی از امکانات بومی شده و از طریق پتانسیل مبتکران و مهندسی معکوس در حال بومی‌سازی تجهیزات هستیم.

/ایسنا

Share