در شهر باران هاي نقره اي

استقبال مردم از همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در یک روز بارانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با همکاری شهرداری رشت و پلیس انتظامی استان در رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با همکاری شهرداری رشت و پلیس انتظامی استان در رشت برگزار شد.

rasht

این همایش در زیر ریزش شدید باران از میدان شهدای ذهاب رشت آغاز و با وجود سردی هوا و بارندگی با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شده است.

فرمانده انتظامی گیلان در حاشیه مراسم مذکور اظهار کرد: امسال در هفته ناجا برنامه‌های متنوعی در سطح استان برگزار شده است.

ابراهیم قائدرحمتی، مهم‌ترین برنامه‌ها را برگزاری صبحگاه مشترک در نخستین روز از هفته ناجا، تجلیل از پرسنل پلیس انتظامی استان، برگزاری دوره‌ آموزشی در فضای مجازی و… ذکر کرد.

وی نشست مشترک با مرزبانان، ملاقات حضوری با مردم، حضور کارشناسان و فرماندهان نظامی و انتظامی در مراکز آموزشی را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

این مقام پلیس همایش پیاده‌روی خانوادگی را به مناسبت هفته ناجا عنوان کرد و یادآور شد: این همایش برای ایجاد نشاط و شادابی خانواده‌ها در کنار پرسنل پلیس برگزار شده است.

وی نیروی انتظامی را نهاد مردمی دانست و تصریح کرد: در نیمه نخست امسال بیش از ۱۵۰ درصد تماس مردم با پلیس ۱۱۰ افزایش داشته است.

قائدرحمتی مقدار تماس مردمی را بالغ بر ۲۸۰ هزار مورد با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در مدت مذکور عنوان کرد و یادآور شد: بیش از ۱۳۴ هزار تماس منجر به عملیات شده است.

وی با بیان اینکه به طور میانگین روزانه ۴۷ هزار تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی گیلان برقرار شده است، شماره ۱۹۷ را برای بررسی عملکرد ماموران پلیس توسط مردم اعلام کرد./فارس

Share