استاندار گيلان

استاندار گیلان:حل مشکل اقتصادی از عوامل موثر در کاهش ناهنجاری ها است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به مناسبت هفته ناجا فرمانده ، معاونین و روسای پلیس های تخصصی نیروی انتظامی استان ظهر امروز با استاندار گیلان دیدار کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به مناسبت هفته ناجا فرمانده ، معاونین و روسای پلیس های تخصصی نیروی انتظامی استان ظهر امروز با استاندار گیلان دیدار کردند .

دکتر محمد علی نجفی  در این دیدار نیروی انتظامی را مظهر اقتدار نظام دانست و با بیان اینکه  امنیت پایدار توسعه پایدار مکمل هم هستند افزود : نشاط، بالندگی و همبستگی جامعه در سایه امنیت شکوفا می شود و امنیت بوجود آمده در کشور مرهون شهادت ، ایثار ، فداکاری و از خودگذشتگی عزیزانی همچون شماست که درخدمت نظام و جامعه هستند
نماینده عالی دولت در گیلان گفت : امروز برخود می بالیم که کشور عزیزمان در قیاس با سایر کشورهای همسایه و خاور میانه از امنیت بسیار بالایی برخوردار است .
7071

نماینده عالی دولت در گیلان حل مشکل اقتصادی و بهبود وضعیت اقتصادی مردم را عامل موثر در کاهش ناهنجاری دانست و افزود : به هر میزان که بتوانیم مشکلات اشتغال جامعه را حل کنیم و وضعیت معیشت و اقتصادی مردم را بهبود ببخشیم و خدمات بهتری را در عرصه های مختلف از جمله گردشگری و تجارت ارائه دهیم مطمئناً شاهد کاهش ناهنجاری ها در جامعه خواهیم بود .
دکتر محمد علی نجفی حل مشکل اشتغال را از جمله اولویتهای استان دانست و از تشکیل کارگروه حمایت از تولید  در شهرستان ها خبر داد و افزود : امیدواریم با تشکیل این کارگروه و بررسی و حل مشکلات کارخانجات و واحدهای تولیدی شاهد ایجاد اشتغال در این شهرستان ها باشیم .

سردار قائد رحمتی فرمانده نیروی انتظامی استان نیز در این نشست به ارائه گزارشی از آخرین اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در نیروی انتظامی استان پرداخت و افزود : تقویت اقتصادی و توسعه استان در کاهش آسیبهای اجتماعی موثر است.
وی همچنین از حمایتهای استاندار گیلان از نیروی انتظامی قدردانی کرد.

Share