بازدید مدیرعامل آب و فاضلاب گیلان از پروژها و تاسیسات آبفای فومن

اخذ وام از بانک توسعه اسلامی برای تسریع پروژه های آب و فاضلاب

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گیلان ، مهندس کاظم لطفی به همراه معاون مهندسی و توسعه و معاون بهره برداری و مدیران ستادی حوزه این معاونت ها از چاه های محفوره در مسیر جاده کانال ( ماسوله رودخان ) و مخزن ۱۵۰۰۰ متر مکعبی ماکلوان بازدید بعمل آوردند.

ab-1اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  در پی دعوت قربانزاده فرماندار فومن و ناصر عاشوری نماینده مردم فومن و شفت از مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گیلان ، مهندس کاظم لطفی به همراه معاون مهندسی و توسعه و معاون بهره برداری و مدیران ستادی حوزه این معاونت ها از چاه های محفوره در مسیر جاده کانال ( ماسوله رودخان ) و مخزن ۱۵۰۰۰ متر مکعبی ماکلوان و از روند عملیات اجرایی پروژه ساخت مخزن ۱۰۰۰۰ متر مکعبی خلیل سرا بازدید بعمل آوردند.
در این بازدید مهندس کاظم لطفی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گیلان اظهار داشت: سفره آب زیر زمینی افکنه ماسوله رودخان از سفره های مطمئن از نظر کیفیت و کمیت استان است و تلاش و پیگیری می کنیم که شهرهای استان تا تابستان آینده مشکل تنش آب نداشته باشند و جهت بهره مندی آب شهر فومن به موازات عملیات اجرائی آبرسانی به شهر های فومن – شفت – صومعه سرا و در راستای عملیات اجرائی خط انتقال آب از ۵ حلقه چاه واقع در چهار راه کانال تا مخزن ۱۰۰۰ شهر فومن آغاز خواهد شد .
وی با اشاره به اینکه جهت تامین فشار مناسب در شهر فومن لزوم اصلاح شبکه بخش هائی از شهر فومن وجود دارد که نیاز به تصویب اعتبار خواهد بود و جهت تسریع عملیات اجرائی لزوم همکاری ادارات راه و شهرسازی و آب منطقه ای و شرکت توزیع برق خواهد بود.
در ادامه ناصر عاشوری نماینده شهرستان ضمن اظهار خرسندی از روند انجام کار اجرائی پروژها بیان داشت که در جهت رفع مسائل مالی پروژها و تخصیص اعتبارات لازم تلاش خواهد نمود .
وی در ادامه اظهار داشت: رایزنی و پیگیری لازم جهت رفع موانع موجود این پروژها و مساعدت لازم در تصویب اعتبارات جهت تامین آب شهر فومن و مشکل تامین فشار مناسب آب در شهر فومن را انجام می دهد.

همچنین در طی بازدیدی که از تصفیه خانه فاضلاب بهداشتی شهر فومن انجام گرفت مهندس لطفی با اشاره به میزان اعتبار مورد نیاز و تخصیص سالانه آن باعث کندی روند اجرای پروژه ساخت تصفیه خانه و شبکه فاضلاب بهداشتی خواهد بود که بر این اساس اخذ وام از بانک توسعه اسلامی در برنامه کاری شرکت آب و فاضلاب قرار گرفته و احداث تصفیه خانه فاضلاب و جمع آوری فاضلاب خروجی شبکه های فاضلاب بهداشتی و اتصال آن به تصفیه خانه از اولویت های اجرائی طرح فاضلاب می باشد .
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا در ادامه ناصر عاشوری ضمن استقبال از این برنامه حمایت خود را جهت مساعدت با اخذ وام از بانک توسعه اسلامی اعلام نموده و از تلاشهای همکاران اab-2مور آب و فاضab-3لاب شهرستان فومن تشکر و قدردانی نمود.

Share