اجرای یک روزه نمایش خشکسالی و دروغ در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایش خشکسالی و دروغ اثر محمد یعقوبی با بازی احمد مهرانفر ، باران کوثری ، علی سرابی و آیدا کیخایی روز جمعه ۲ آبان در دو سانس ۳۰/۱۷ و ۳۰/۲۰ در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت به روی صحنه می رود. رضا ثقتی […]

title 3به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایش خشکسالی و دروغ اثر محمد یعقوبی با بازی احمد مهرانفر ، باران کوثری ، علی سرابی و آیدا کیخایی روز جمعه ۲ آبان در دو سانس ۳۰/۱۷ و ۳۰/۲۰ در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت به روی صحنه می رود.
رضا ثقتی ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت ، ضمن اعلام این خبر گفت : خشکسالی و دروغ محمد یعقوبی که پیش از این اجراهای متعددی در تهران و آلمان داشته است و طی آن با استقبال چمشگیر دوستداران تئاتر همراه بود در روز جمعه ۲ آبان در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت به روی صحنه خواهد رفت.
وی افزود : محمد یعقوبی داستان خشکسالی و دروغ را بر پایه روابط بین زوج ها نگارش کرده است که قالب هایی از طنز هم در دل تراژدی گنجانده شده است که همین امر دلیل موفقیت این نمایش میباشد ، داستان این نمایش بر تاثیر دروغ در روابط بین افراد در خانواده تاکید می کند و اکثر کنش‌های داستان بین شخصیت‌های زوج اتفاق می‌افتد.
ثقتی گفت : یعقوبی در این نمایش بجز نویسندگی و کارگردانی ، نامحسوس در داستان شخصیت هایش را روانشناسی میکند و به همین دلیل با اینکه آدم‌های نمایش او ظاهراً گاهی گفتگوهای بی‌هدفی را دنبال می‌کنند ولی با هوشمندی به سراغ برخی انگیزه‌ها و دلایل ناگفته در متن می‌روند.
وی اظهار کرد :این نمایش در رشت به همت موسسه فرهنگی و هنری پویندگان تدبیر و امید و گروه تئاتر مهر رادی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برگزار خواهد شد و احمد مهرانفر ، باران کوثری ، علی سرابی و آیدا کیخایی ، یعقوبی را در اجرای رشت همراهی خواهند کرد.
ثقتی با اشاره به اینکه محمد یعقوبی کارگردان نمایش خشکسالی و دروغ از سال ۹۱ تاکنون اجراهای مختلفی را با بازیگران دیگری نیز تجربه کرده است گفت : اجرای رشت در روز جمعه آخرین اجرای این گروه از این نمایش خواهد بود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در پایان خاطر نشان کرد : نمایش خشکسالی و دروغ اثر محمد یعقوبی با بازی احمد مهرانفر ، باران کوثری ، علی سرابی و آیدا کیخایی روز جمعه ۲ آبان در دو سانس ۳۰/۱۷ و ۳۰/۲۰ در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت به روی صحنه می رود و علاقمندان جهت دریافت بلیط می توانند به ویدئو کلوپ سناتور چهار راه گلسار و میدان صابرین و یا به صورت اینترنتی از سایت ایران کنسرت خریداری نمایند.

Share