در نشست شوراي معاونين شهرداري رشت بیان شد

اتمام عملیات پروژه جمع آوری آب های سطحی در ۲۴ نقطه رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نشست شورای معاونین شهرداری رشت با حضور سرپرست شهرداری و معاونین برگزار شد.رسولیان معاون فنی و عمرانی شهرداری رشت در این جلسه گفت : آب های سطحی در ۲۴ نقطه به اتمام رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نشست شورای معاونین شهرداری رشت با حضور سرپرست شهرداری و معاونین برگزار شد.رسولیان معاون فنی و عمرانی شهرداری رشت در این جلسه گفت : آب های سطحی در ۲۴ نقطه به اتمام رسیده است.

nms1سرپرست شهرداری رشت در این نشست هدف گذاری برای انجام تمامی کارها را ضروری بر شمرد و گفت : باید از تمامی لحظات به بهترین نحو استفاده نماییم و در این مدت کوتاه حتی اگر بتوانیم مشکل یک خیابان را مرتفع نماییم خدمتی هر چند کوچک به عنوان خادمین مردم ارائه داده ایم.
کریم سرپرست افزود : برای هر پروژه باید یک مدیر پروژه انتخاب نماییم تا جهت پاسخ گویی و اجرا ، فرآیند آن تسریع گردد .
وی تصریح نمود : با توجه به شرایط شهر رشت در فصل پاییز و زمستان می بایست هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکلات ایجاد شده به سبب اجرای پروژه هدایت آب های سطحی اقدام نماییم و نقاطی را که نیاز به مرمت و آسفالت می باشد تسریع شود.
سرپرست شهرداری رشت افزود : تمامی مطالب مطروحه در جلسات باید به صورت تخصصی بررسی و اجرایی گردد و بر اساس الویت بندی نسبت به رفع مشکلات شهروندان اقدام نماییم.
وی خواستار استمرار نشست شورای معاونین جهت حصول نتایج گردید.
در ادامه رحمتی معاون اداری و مالی شهرداری رشت نیز با اشاره به این مطلب که هر اقدامی یک اراده جمعی می طلبد گفت : طرح اتوماسیون اداری نیز در حال شکل گیری کامل در شهرداری می باشد.
وی افزود : با پی گیری های زیاد و ایجاد زیر ساخت ها سعی می کنیم طرح ممیزی را به شکل مکانیزه پی گیری نماییم.
مهندس بهارمست معاون خدمات شهری شهرداری رشت نیز در این نشست گفت : شرایط در دوران سرپرستی بسیار سخت است و می بایست از کوتاه ترین زمان بیشترین بهره وری حاصل گردد.
وی به شرح فعالیت ها و اقدامات حوزه خدمات شهری پرداخت و افزود : به منظور خرید و کاشت پیاز گل لاله برای سال ۹۴ ، در ماه های اینده اقدام می نماییم.
وی با اشاره به اینکه برف در سال گذشته برای شهرداری نه تنها تهدید نبود بلکه یک فرصت بود افزود : باید سازمان خدمات موتوری شهرداری رشت همواره تجهیز و آماده باشد.
مهندس نوروزی معاون معماری و شهرسازی نیز در این نشست گفت : امیدواریم تغییرات به نفع شهروندان باشد .
وی افزود : تمامی توان ما اجرای پروژه ها در قالب بودجه می باشد زیرا ارزیابی یک مدیر نیز در میزان تحقق بودجه است.
معاون معماری و شهرسازی افزود : طرح تفصیلی شهرداری منطقه ۱ ۸۰%, منطقه دو ۵۰%, منطقه ۳ ۵۰% انجام شده و طرح تفصیلی منطقه ۴ نیز به اتمام رسیده و منتظر تصویب آن هستیم و همچنین طرح تفصیلی منطقه ۵ نیز در اوایل نیمه اول سال ۹۴ اجرایی می گردد. وی ابراز امیدواری نمود تا پایان امسال طرح تفصیلی سه منطقه شهرداری (مناطق ۱ و ۴ و ۲ ) اجرایی می گردد.
رسولیان معاون فنی و عمرانی شهرداری رشت نیز گفت : آب های سطحی در ۲۴ نقطه به اتمام رسیده است و فقط در خمیران زاهدان با پیشرفت فیزیکی ۶۰% روبرو می باشیم که امیدواریم این روند با شتاب بیشتری اجرایی گردد.
وی افزود : برای ۴ نقطه علی آباد- معلم استادسرا-ویشکایی مطهری – مزار شهدا به سمت خیابان لاهیجان در مرحله تهیه فراخوان می باشد و برای سال ۹۴ نیز ، ۱۰ نقطه جدید آماده فراخوان می باشد.طلیسگر معاون حمل و نقل و ترافیک نیز از اجرای طرح های ترافیکی در هسته مرکزی خبر داد و گزارشی از اجرای پل های عابر پیاده در ۱۶ نقطه که به صورت مکانیزه می باشد ارائه نمودند.

Share