ابوترابی‌فرد:یاوه‌گویی‌های نخست وزیر انگلیس ارزش پرداختن در مجلس را ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در واکنش به اعتراض حمید رسایی در مورد عدم محکومیت مواضع نخست وزیر انگلستان گفت که یاوه‌گویی‌های نخست وزیر انگلیس ارزش پرداختن در جلسه علنی مجلس را ندارد. محمد حسن ابوترابی‌فرد در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس اظهار کرد: این که من امروز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در واکنش به اعتراض حمید رسایی در مورد عدم محکومیت مواضع نخست وزیر انگلستان گفت که یاوه‌گویی‌های نخست وزیر انگلیس ارزش پرداختن در جلسه علنی مجلس را ندارد.2111

محمد حسن ابوترابی‌فرد در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس اظهار کرد: این که من امروز اشاره‌ای به مواضع نخست وزیر انگلیس نداشتم به این دلیل بود که ریاست محترم مجلس در فرمایشات بسیار خوب و متقنی پاسخ لازم را دادند؛ پاسخ یک دولت ورشکسته‌ای که در آستانه‌ی تجزیه‌ی داخلی است و شکست‌های پی در پی در منطقه، غزه، عراق، و دنیای اسلام آنها را در تنگنای جدی قرار داده است.
وی افزود: آنها به این دلیل که اساس شکست‌های خود را انقلاب و قدرت امت اسلامی و تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب می‌دانند باید در صحنه‌هایی مثل مجمع عمومی سازمان ملل این حرف‌های بی‌اساس را بیان کنند.
نایب رئیس مجلس افزود: من واقعا دیدم ارزشی ندارد که اشاره‌ای به یاوه گویی‌های نخست وزیر انگلیس در جلسه علنی مجلس داشته باشم.
نمایندگان مجلس در ادامه در محکومیت اظهارات اخیر دیوید کامرون علیه کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل شعار مرگ بر انگلیس سر دادند.
ابوترابی فرد که اداره جلسه را بر عهده داشت در ادامه گفت: این تنها موضع مجلس نیست. بلکه موضع ملت، آحاد مسلمانان و آحاد مردم آسیا و قاره بزرگ آفریقا و همه‌ی ملت‌هایی است که در دوران استعمار انگلیس از ناحیه این دولت تهی از اخلاق و انسانیت آسیب‌های فراوانی دیده‌اند.
وی در پایان گفت: ما امیدواریم با پیروزی‌های پی در پی امت اسلام و مظلومین جهان شاهد انزوای بیشتر حکومت خودکامه انگلستان باشیم.

/ایسنا

Share