ابطحی:وزیر ارشاد کارش را رها کند و مراقب پدرش باشد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پس از اعلام موضع صریح آیت الله جنتی درخصوص اعدام سران فتنه که باعث آشوب طولانی مدت در کشور و طمع دشمنان نظام به انقلاب اسلامی شد، برخی از افراد که به نحوی با این فتنه در ارتباط بودند و در آن شرایط حساس موجب آشوب بیشتر در کشور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پس از اعلام موضع صریح آیت الله جنتی درخصوص اعدام سران فتنه که باعث آشوب طولانی مدت در کشور و طمع دشمنان نظام به انقلاب اسلامی شد، برخی از افراد که به نحوی با این فتنه در ارتباط بودند و در آن شرایط حساس موجب آشوب بیشتر در کشور شدند، خشم خود را با توهین و تمسخر آیت الله جنتی تخلیه می کنند.در این راستا محمدعلی ابطحی مشاور و معاون رئیس دولت اصلاحات، در پستی در صفحه فیس بوک خود ضمن توهین به آیت الله جنتی از پسر وی خواست تا سمت خود را به عنوان وزیر فرهنگ رها کرده و تنها مراقب پدرش باشد.

وی در این راستا نوشته است: «ما در یک صورت رضایت می دهیم که دوست عزیزمان علی آقای جنتی دامت جناته از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کنار بروند که به یک کار فرهنگی خیلی بزرگتر برسند: کنار ابوی محترم بنشینند و گپ و گفت خانوادگی راه بیاندازند تا شاید مانع مصاحبه و خطبه های معظم له شوند و نگذارند حرمت این پیر پر احساس آماج این همه دست اندازی شود. به خدا از سر دلسوزی میگویم. اصلا این نوشته ام با زبان طنز نیست.»
129941_848

این در حالی است که یکی از کاربران در پاسخ به این اظهارات ابطحی نوشته است: «اقای ابطحی در این کامنت خودت غیر مستقیم به رهبری داری توهین میکنی !!!!!!!!!!!!! مگه ایت الله جنتی غیر حرف رهبری در باره عوامل فتنه که خودت هم یکی از انها بودی ولی جان سالم به در بردی حرف دیگه ایی زده؟ مقصر نظام هست که با ازاد کردن امثال تو باعث میشه که دیگر فتنه جویان پر رو شوند».
129940_835/دانا

Share