آیت‌الله جنتی:نیروهای سیاسی در دو خط فکری هستند;اسلام آمریکائی یا اسلام ناب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت‌الله احمد جنتی طی سخنانی در همایش مسئولان دفاتر نظارت و بازرسی انتخابات استان‌ها ضمن تبریک سالروز مباهله پیامبر(ص) با مسیحیان نجران و نزول سوره دهر و با گرامیداشت حلول ماه محرم گفت: حقانیت اسلام و مکتب اهل بیت(ص) برای کسانی که چشم بصیرت دارند، همیشه روشن است.  آیت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت‌الله احمد جنتی طی سخنانی در همایش مسئولان دفاتر نظارت و بازرسی انتخابات استان‌ها ضمن تبریک سالروز مباهله پیامبر(ص) با مسیحیان نجران و نزول سوره دهر و با گرامیداشت حلول ماه محرم گفت: حقانیت اسلام و مکتب اهل بیت(ص) برای کسانی که چشم بصیرت دارند، همیشه روشن است.

janati- آیت الله جنتی در ادامه با اشاره به مسائل جاری کشور گفت: متأسفانه عده‌ای که در مسیر و صراط امام خمینی(ره) نبودند و با برخورد مردم جرأت نداشتند سر بلند کنند، مجدداً ‌امیدوار شده‌اند با اشغال مصادر و مناصب به جای خدمت به ملت، فرصت‌ها و منابع ملی را به بازی بگیرند.

وی با اشاره به رهنمود مقام معظم رهبری درباره «خط قرمز بودن فتنه» تصریح کرد: کسانی که حضرت امام (ره) را قبول ندارند و برخوردهای قاطع آن بزرگوار با منافقین و قانون شکنان را نمی‌پسندند و از هر فرصتی برای فتنه‌انگیزی و ضربه زدن به نظام اسلامی دریغ نمی‌کنند، واضح است که اگر بر سر کار بیایند نیروهای مخلص، صادق، مومن را منزوی می‌کنند و در خدمت مردم نخواهند بود.

دبیر شورای نگهبان یادآور شد: نیروهای سیاسی در دو خط فکری هستند. گروهی که به تفکر اسلام ناب، راه امام خمینی(ره) ولایت فقیه و انقلاب اسلامی قائل هستند و گروهی از «متحجران» که نوعی «اسلام آمریکائی» را قبول دارند و با تمسک به بخشی از اسلام و توسل به بخشی از قوانین اسلامی، موجب بد بینی اقشار کم اطلاع از اسلام می شوند.

آیت الله جنتی با تأکید بر اینکه خط تحجر و اسلام آمریکائی، فعلاً برای نظام اسلامی خطر جدی ندارد، افزود: البته باید تهدید آنها برای آینده را جدی گرفت. بنابراین جامعه باید با بصیرت، راه و روش آنان را بشناسد و با آنها برخورد کند.

وی در پایان اتکا به خداوند متعال و اقدام در چهارچوب قانون و انجام وظایف با دقت و هوشیاری را موجب برگزاری انتخاباتی مطلوب برای جامعه اسلامی عنوان کرد.

/مهر

Share