«آقای بنفش» به رشت سفر می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،اعضای گروه موسیقی پالت که سال قبل اولین آلبوم رسمی‌شان به نام «آقای بنفش» را منتشر کردند، به شهر رشت می آیند و کنسرتی را در این شهر برگزار می‌کنند. رضا ثقتی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت، ضمن اعلام این خبر افزود: کنسرت گروه پالت به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،اعضای گروه موسیقی پالت که سال قبل اولین آلبوم رسمی‌شان به نام «آقای بنفش» را منتشر کردند، به شهر رشت می آیند و کنسرتی را در این شهر برگزار می‌کنند.

210532_origرضا ثقتی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت، ضمن اعلام این خبر افزود: کنسرت گروه پالت به همت آموزشگاه موسیقی کوبه و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت طی روزهای ۲۲ و ۲۳ مهر ماه ۹۳ و در ساعت ۲۱ در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) برگزار می‌شود.

وی افزود: سازهای گروه پالت کنترباس، کلارینت، آکاردئون، گیتار، ویلن سل را شامل می‌شود و خواننده این گروه امید نعمتی است که سابقا در گروه دنگ شو فعالیت داشته و با آواز سنتی آشناست.

ثقتی گفت: پالت آثار موسیقایی خود را با مشارکت اعضای خود با شش سلیقه متفاوت می‌آفریند که این باعث تنوع آن می‌گردد. ترانه‌های آثار پالت یا اشعار کلاسیک هستند یا امید نعمتی آنان را نوشته است.

این مسوول ضمن اشاره به اینکه آخرین اجرای گروه پالت مربوط به اجرا در فستیوال موسیقی تهران می‌باشد گفت: این گروه طی یک سانس اجرا در فضای باز عمارت مسعودیه بهترین اجرای این فستیوال را به نمایش گذاشت.

وی تصریح کرد: پالت برای نمایش روایت ناتمام یک فصل معلق به کارگردانی هومن سیدی که در ۱۳۹۱ به روی صحنه رفت، آهنگ ساخت. سپس آهنگ والس شماره ۱ را منتشر و بعد از آن هم آلبوم آقای بنفش را در شهر کتاب مرکزی منتشر کرد که با استقبال مواجه شد.

ثقتی گفت: این گروه تاکنون در شهرهای مختلف ایران به روی صحنه رفته است. پالت همچنین در سال ۱۳۹۲ کنسرت‌هایی را در پاریس، کلن، میلان، آمستردام، گوتنبرگ و استکهلم اجرا کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در پایان خاطر نشان کرد: طی روزهای ۲۲ و ۲۳ مهر ماه ۹۳ کنسرت گروه پالت در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) شهر رشت به روی صحنه می رود و قیمت بلیت های آن ۷۵، ۵۵ و ۴۰ هزار تومان می باشد.

علاقمندان جهت دریافت بلیط می توانند به کتابفروشی ماه نو ، کتابفروشی فرهنگ و هنر ، شهر کتاب گلسار ، شهر کتاب لاکانی مراجعه و یا به صورت اینترنتی از سایت sigozar.com خریداری نمایند.

Share