شهردار رشت درنشست ستاد حوادث غير مترقبه

الگوسازی مناسب برای رفتارهای شهروندی ، لازمه یک شهر مدرن است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار رشت گفت: الگوسازی درست برای رفتارهای شهروندی را لازمه یک شهر مدرن دانست و گفت : همگان باید بدین منظور گام برداریم و زندگی ایده آلی برای مردم شهرمان فراهم سازیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،درنشست ستاد حوادث غیر مترقبه شهرداری رشت ، محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت برگزاری چنین نشست هایی را با توجه به درپیش بودن فصول سرد سال ضروری دانست و گفت : اگر عوامل شهرداری از آمادگی لازم برخوردار باشند ، خیلی از مسایل مدیریت می گردد .
jghشهردار رشت با اشاره اینکه برف سال گذشته تجربه خوبی برای مدیریت شهری بود افزود : در بارندگی ها نیز اگر نقاط آبگیر شناسایی شود ، نگرانی و معضلات احتمالی به حداقل خواهد رسید  .
خلیلی تصریح کرد : القای تفکر امید به شهروندان باید صورت پذیرد و مسئولین باید در این زمینه از هیچ تلاشی فرو گذار ننمایند .
شهردار رشت گفت : احساس عدم نگرانی مردم باید ترویج گردد تا آنان بدانند در شهری زندگی می کنند که مدیران شهری همواره دغدغه راحتی و آرامش آنان را در سر دارند و برای تحقق این مهم همواره سعی و کوشش می کنند.
شهردار رشت در ادامه پیش بینی نمک و ماسه- تجهیز خودروهای امدادرسان- هماهنگی با مراکز درمانی جهت جلوگیری از حوادث احتمالی- شناسایی مکان های حادثه خیز – آماده باش کامل تمامی مدیران در مواقع  خاص را از موارد قابل پی گیری عنوان نمود و گفت : برنامه ریزی و زمان کاری مناسبی می بایست برای تمامی فعالیت ها تدوین گردد .
شهردار رشت افزود : ما برای خدا و رضایت مردم کار می کنیم و رسالت ما نیز خدمتگزاری است پس تا جایی که می توانیم باید موجبات لذت مردم از نزولات خداوندی را فراهم نماییم و با وجود خادمین در شهرداری نباید کوچکترین مشکلی برای شهروندان ایجاد شود.
خلیلی الگوسازی درست برای رفتارهای شهروندی را لازمه یک شهر مدرن دانست و گفت : همگان باید بدین منظور گام برداریم و زندگی ایده آلی برای مردم شهرمان فراهم سازیم.
در ادامه مهندس بهارمست معاون خدمات شهری شهرداری رشت نیز گفت : در مواقع خاص ، زمان نقش بسیار مهمی ایفا می نماید ، باید با اقدامات پیشگیرانه قبل از وقوع و ارائه راهکارهای مناسب ، نسبت به رفع مشکل اقدام نماییم.
وی در ادامه از آمادگی سازمان های زیر مجموعه این حوزه خبر داد و گفت : تمامی عزم خود را جزم می نماییم تا در حوادث غیر مترقبه ، با کمترین مشکلات روبرو شویم و حلاوت نزولات الهی را برای شهروندان مان به ارمغان آوریم./

Share