فرماندار رودبار :

۶ درصد عوارض دریافتی آزادراه رشت – قزوین باید به رودبار برگردد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا ، فرماندار رودبار استقرار جایگاه اخذ عوارض آزادراه رشت – قزوین در اسکولک را موجب نارضایتی مردم رودبار دانست و افزود: مردم این شهرستان بویژه کشاورزان و روستاییان بخش رحمت آباد و بلوکات، برای انجام امور اداری و کار کشاورزی که به شالیزارها، مرکز بخش، شهرستان و یا رشت می روند ناگزیر از پرداخت چند باره عوارض هستند که در تلاشیم این دغدغه عزیزان رارفع کنیم.

35117tبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا ،  فرماندار شهرستان رودبار استقرار جایگاه اخذ عوارض آزادراه رشت – قزوین در اسکولک را موجب نارضایتی مردم رودبار دانست و افزود: مردم این شهرستان بویژه کشاورزان و روستاییان بخش رحمت آباد و بلوکات، برای انجام امور اداری و کار کشاورزی که به شالیزارها، مرکز بخش، شهرستان و یا رشت می روند ناگزیر از پرداخت چند باره عوارض هستند که در تلاشیم این دغدغه عزیزان را رفع کنیم.

سید محمد احمدی در نشست شورای هماهنگی ترافیک که با حضور مدیران استان و شهرستان در سالن شهید سید یونس حسینی رودباری فرمانداری برگزار شد، گفت: از آنجاییکه نیروهای راه و شهرسازی رودبار علاوه بر پوشش راههای اصلی، فرعی و روستایی زیاد این شهرستان، آزادراه و جاده قدیم رشت – قزوین را نیز با امکانات و نیروهای محدود باید پوشش دهند، مساعدت و عنایت ویژه استان در این بخش ضروریست.

وی افزود: با شروع تعطیلات و افزایش میل به سفر که در مردم ایجاد شده است، ترافیک سنگین در شهرهای رودبار و منجیل ایجاد می شود، بگونه ای که افزایش ۱۴ درصدی مسافرت تعطیلات عید سعیدفطر برای مردم منجیل بحران ایجاد کرد.

احمدی با اشاره به پیگیریهای مبادی شهرستان و استان برای تکمیل ۱۱ کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت – قزوین در شهرهای رودبار و منجیل، اظهار امیدواری کرد با بهره گیری از ظرفیتهای استانی و ملی، این دغدغه کشوری مرتفع شود.

وی با قدردانی از زحمات شبانه روزی پلیس در ایام تعطیلات گفت: کاهش ۴۸ درصدی تلفات تصادفات رانندگی در رودبار، مرهون تلاشهای زیادی است که شایسته قدردانی است و امیدواریم کام همه مردم و متولیان با آمار صفر تصادفات رانندگی شیرین شود.

فرماندار همچنین با اشاره به حجم زیاد مبادلات کالا و فعالیت زیاد حمل و نقل، ارتقای نمایندگی حمل و نقل این شهرستان را خواستار شد./ایسنا

Share