در نمایشگاه فرهنگی ساحل حاجی بکنده

یادواره ۲۱ شهید مفقودالاثر بخش خشکبیجار برگزار شد + تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یادواره ۲۱ شهید مفقود الاثر بخش خشکبیجار جمعه شب در نمایشگاه فرهنگی ساحل خشکبیجار برگزار گردید. حجت الاسلام صفری امام جمعه خشکبیجار در این مراسم با اشاره به خاطرات و وصایای به جای مانده از شهدای جنگ تحمیلی، خاطرنشان نمود: در دوره ای از تاریخ بشریت زندگی می کنیم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یادواره ۲۱ شهید مفقود الاثر بخش خشکبیجار جمعه شب در نمایشگاه فرهنگی ساحل خشکبیجار برگزار گردید.
حجت الاسلام صفری امام جمعه خشکبیجار در این مراسم با اشاره به خاطرات و وصایای به جای مانده از شهدای جنگ تحمیلی، خاطرنشان نمود: در دوره ای از تاریخ بشریت زندگی می کنیم که تاریخ بشریت تاکنون چنین دوره ای را تجربه نکرده است.
وی در ادامه با اشاره به نحوه شکل گیری حکومت های مختلف در طول تاریخ اسلام اظهار داشت: با شکل گیری نظام جمهوری اسلامی آرزوی تشکیل یک حکومت اسلامی که توسط بسیاری از بزرگان دین ما محقق نگشته بود، به وقوع پیوست.
صفری با اشاره به ایثارگری ها وفداکاری های رزمندگان در طول جنگ تحمیلی گفت: با وجود تمام تحریم ها و سختی هایی که در دوران ۸ ساله دفاع مقدس وجود داشت، رزمندگان جبهه را نگه داشتند.

یادواره-شهیدان-مفقود-الاثر-خشکبیجار-7

وی انجام وظیفه بندگی در برابر خدا و بالا بردن بینش و بصیرت نسبت به مسائل مختلف را دو وظیفه ما در حال حاضر دانست.
حجت الاسلام صفری، ادامه داد: با توجه به اتفاقاتی که در سالیان گذشته در ساحل حاجی بکنده افتاده بود، در مخیله ما هم نمی گنجید که روزی چنین یادواره ی باعظمتی برای شهدا در این ساحل برپا شود.
امام جمعه خشکبیجار عامل بدبختی ما را غلبه فرهنگ لیبرالیسمی دانست و تصریح کرد: اوج فرهنگ لیبرالیسمی تساهل و تسامح فرهنگی است.
وی با طرح این سوال که چرا رهبر معظم انقلاب در موضوعات فرهنگی و اقتصادی باید این قدر از خودشان مایه بگذارند گفت: نخبگان فرهنگی ما امروز خوابند! دریغ از این که دانشمندان فرهنگی ما یک نظریه برای برون رفت از معضلات فرهنگی ارائه دهند.
حجت الاسلام صفری با اشاره به این موضوع که قبول داریم بهترین دفاع حمله است گفت: اما این حمله باید در برابر چه کسی باشد؟ در برابر مردم؟ در برابر منصفین جامعه؟ در برابر یادگاران شهدای ما؟
وی تصریح کرد: بهترین دفاع حمله است اما در برابر دشمن. کسانی که با دست خالی توانستند هم نامردهای شما را در جبهه داخلی تحمل کنند و هم در برابر دشمن بجنگند بهترین حمله را انجام دادند.
صفری با بیان این که چرا هنوز چشم برخی در مسائل اقتصادی به این است تا آمریکا تحریم را از ایران بردارد اظهار داشت: شاید آمریکا تا ۱۰۰ سال آینده تحریم را برنداشت. آن وقت تکلیف چیست؟ آیا باید مثل برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس دست گدایی به سمتشان دراز کنیم؟ نه. غیرت ایرانی و تعصب ایرانی این اجازه را به ما نمی دهد.
وی در پایان از مردم متدین خواست تا گلزارهای شهدا را تقویت کنند و هر شب جمعه تجدید بیعتی با شهدا داشته باشند.
در ادامه این مراسم، برادر طاهری از مداحان اهل بیت علیهم السلام به مداحی پرداخت.
گفتنی است؛ در بخشی از نمایشگاه فرهنگی ساحل حاجی بکنده خشکبیجار میدان مین جبهه جنگ نرم طراحی شده است که در میان آن بخش های قابل توجهی همچون انواع شبکه های اجتماعی و ماهواره ای، وسایل و آلات قمار، انواع مواد مخدر و … به چشم می خورد.

یادواره-شهیدان-مفقود-الاثر-خشکبیجار-1 یادواره-شهیدان-مفقود-الاثر-خشکبیجار-2 یادواره-شهیدان-مفقود-الاثر-خشکبیجار-3 یادواره-شهیدان-مفقود-الاثر-خشکبیجار-4 یادواره-شهیدان-مفقود-الاثر-خشکبیجار-5 یادواره-شهیدان-مفقود-الاثر-خشکبیجار-6 یادواره-شهیدان-مفقود-الاثر-خشکبیجار-8 یادواره-شهیدان-مفقود-الاثر-خشکبیجار-9 یادواره-شهیدان-مفقود-الاثر-خشکبیجار-10 یادواره-شهیدان-مفقود-الاثر-خشکبیجار-11 یادواره-شهیدان-مفقود-الاثر-خشکبیجار-12 یادواره-شهیدان-مفقود-الاثر-خشکبیجار-13/خوبان خبر

Share