رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران

هفتم مهر;روز هم کدسازی گیلان/مشتری مداری سرلوحه ی کار باشد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید هاشمی از افزایش ۲۵ درصدی رفاهیات پرسنل مخابرات خبر داد و اظهار کرد:مخابرات به نیروی انسانی خود به عنوان یک سرمایه نگاه می کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیدمصطفی سیدهاشمی رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح همزمان ۸۵ طرح مخابراتی استان گیلان با تبریک هفته ی دولت گفت:شهید رجایی و باهنر با نوع مدیریت خود به ما مسئولین خدمت گزاری به مردم را آموختنه اند.
سیدهاشمی یک از ویژگی های اصلی یک بنگاه تجاری را برند آن دانست و گفت:اگر بتوانیم برند ۱۰۰ ساله مخابرات را حفظ نماییم مطمئنا ارزش آن  بیشتر خواهد بود.

گیلان هفتم مهر هم کدسازی می شود

hashemi_9053 (2)وی با بیان اینکه در سطح ایران بیش از هزار و هفتصد پیش شماره وجود دارد ,تصریح کرد:هر روستا و مرکز استان کد مخصوص به خود را دارا است اما با اجرای طرح هم کد سازی در سطح کشور شاهد تنها ۳۰ کد خواهیم بود و استان گیلان در تاریخ هفتم مهر سال جاری هم کدسازی خواهد شد.
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران هم کدسازی را موجب کاهش هزینه های تلفن دانست و گفت:با اجرای طرح هم کدسازی کل استان یکپارچه خواهد شد و نرخ تعرفه مکالمات بصورت نرخ شهری محاسبه می شود.

سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد تومانی شرکت مخابرات در استان گیلان ظرف ۵ ماه

سیدهاشمی با بیان اینکه درامد چهارماه شرکت مخابرات گیلان ۲۸ میلیارد تومان بوده است خاطرنشان کرد:این درحالی است که ظرف سال جاری ۷۰ میلیارد تومان در گیلان سرمایه گذاری شده است.و این میزان سرمایه گذاری به دلیل خصوصی سازی شرکت مخابرات است
وی دلیل میزان بالای سرمایه گذاری در گیلان را خصوصی بودن شرکت مخابرات گیلان عنوان کرد و گفت:امروز برای ۸۵ پروژه افتتاحی در گیلان مبلغ ۸۵ میلیون تومان در اختیار مهندس خضردوست قرار خواهد گرفت تا بین کارکنان و کارگران دخیل در پروژه ها تقسیم شود تا به نوعی بتوانیم از انها قدردانی نماییم.

پاداش ۱۰۰ میلیون تومانی به برخی بازنشستگان

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به بازنشستکی ۲۱۳ نفر از پرسنل شرکت مخابرات گیلان در اسفند سال گذشته و فروردین سال جاری گفت:به برخی از بازنشستگان تا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان پاداش داده شده است برای اینکه بتوانند در دوران بازنشستگی زندگی آرامی داشته باشندو به ازای هر سال خدمت از ۲۷ روز تا ۳۰ روزپاداش داده ایم .آیا دولت توانایی پرداخت چنین پاداشی را دارد؟!

پرداخت به موقع اقساط و مالیات به دولت

hashemi_9053 (1)سیدهاشمی با بیان اینکه در بین شرکتهای واگذار شده تنها شرکتی بوده ایم که توانسته ایم ۸ قسط ۵۰۰ میلیارد تومانی را به موقع به دولت پرداخت نماییم. و بیش از هزار میلیارد تومان در سال بابت سهام عدالت و بیست درصد سود دولت پرداخت شده است.
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران مالیات پرداختی به دولت را بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت:در این مدت بیش از سه هزار و پانصد میلیارد تومان روولیشن به دولت پرداخت شده است و بخش دولتی به جای اینکه از دولت پول بگیرد به دولت پول پرداخت کرده است.
افزایش ۲۵ درصدی رفاهیات کارمندان

سید هاشمی از افزایش ۲۵ درصدی رفاهیات پرسنل مخابرات خبر داد و اظهار کرد:مخابرات به نیروی انسانی خود به عنوان یک سرمایه نگاه می کند.

مشتری مداری سرلوحه ی کار باشد

این مسئول مشتری مداری را از اصول اولیه شرکت مخابرات دانست و گفت:کارمندان مخابرات باید بدانند که رییسشان مشتری است و باید مشتری مدار باشد.
وی میزان درامد مخابرات در سال ۹۱ را ۹هزار میلیارد تومان و در سال ۹۲ یازده هزار میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار کرد: امیدواریم در امد سال جاری مخابرات با تلاش شما کارمندان به ۱۳ هزار و پانصد میلیارد تومان برسد.

سیدهاشمی ۵۷ درصد کارمندان شرکت مخابرات را از قشر ایثارگر اعلام کرد و بر معنویت در بین کارمندان تاکید نمود.

خضردوست فردی خوش فکر و اگاه است

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران , خضردوست مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان را فردی خوش فکر , جوان ,خوش اندیشه و اگاه به مشکلات روز مخابرات دانست و اظهار داشت:خوشبختانه ایشان هدایت شرکت مخابرات گیلان را برعهده گرفته اند و در انجام امور از ایشان حمایت خواهیم کرد و در راستای تقویت ایشان خواهیم کوشید.
خوشبختانه مدیریت استان نیز منسجم و خوش فکر است و امیدواریم بتوانیم اهداف خود را عملیاتی نماییم.
۸ هزار و ۹۵۰ کارگزار روستایی بیمه شده اند
سیدهاشمی با اشاره به مصوبه مجلس درخصوص بیمه کارگزاران روستایی گفت:شرکت مخابرات ایران برای مجلس احترام زیادی قائل است و مجلس را در راس امور می داند .باتوجه به این مصوبه ۸هزار و ۹۵۰ کارگزار روستایی بیمه شده اند و با انها مطابق قانون کار رفتار می شود اما در زمینه قرارداد مشکلاتی وجود دارد و می بایست قرارداد با کارگزاران متناسب با مقدار زمان کار انها امضا شود .

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا وی در پایان با اشاره به قرارداد بسته شده درخصوص دسترستی ۲ هزار روستا به اینترنت گفت:این قرارداد ظرف ۴۰ روز اجرایی شد و روستاییان به اینترنت دسترسی پیدا کردند.
گفتنی است در این مراسم ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل ,ناصر عاشوری نماینده مردم فومن  شفت,حسن تامینی و جبار کوچکی نژاد نمایندگان مردم رشت , حسن خسته بند نماینده مردم انزلی , فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان حضور داشتند.

Share