کنسرت موسیقی سنتی

شبی به یاد ماندنی با قطعات ماندگار علیرضا قربانی در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کنسرت موسیقی علیرضا قربانی خواننده خوش صدا و محبوب موسیقی سنتی و کلاسیک ایران در روزهای ۲۰ و ۲۱ شهریور ماه ۹۳ در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کنسرت موسیقی سنتی علیرضا قربانی خواننده خوش صدا و محبوب موسیقی سنتی و کلاسیک ایران در روزهای ۲۰ و ۲۱ شهریور ماه ۹۳ در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار می گردد.
poster 12 رضا ثقتی ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت ضمن اعلام این خبر گفت : در این کنسرت که به همت آموزشگاه موسیقی شیدا و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برگزار می گردد، آهنگ هایی از زنده یاد همایون خرم، علی تجویدی، فردین خلعتبری ، مهیار علیزاده و فرهاد فخر الدینی اجرا می گردد ، همچنین تیتراژ سریال های تلویزیونی مدار صفر درجه ، شب دهم ، کیف انگلیسی و ترانه های ماندگار رسوای زمانه ، راز دل ، ارغوان ، ای باران ، تو ای پری کجایی ، زلف سیه ، راز دل و … را که قبلاً توسط علیرضا قربانی خوانده شده بودند، برای علاقمندان به اجرا در خواهد آمد.
وی افزود : گروه آهنگ اشتیاق ، در این کنسرت ، علیرضا قربانی را همراهی خواهند کرد و شبی بیاد ماندنی با ماندگارهای موسیقی ایران برای علاقمندان به هنر موسیقی خواهند ساخت.
ثقتی گفت : اجراهای متعدد این خواننده خوش صدای ایران در فستیوال های مهم موسیقی در نقاط مختلف دنیا که ماحصل آن در لوح های فشرده ای در اروپا منتشر یافته است و همچنین برگزاری کنسرت های موفق و پربیننده در داخل و خارج از کشور و دریافت جوایز بسیار ، نام ایشان را در ردیف یکی از بهترین خوانندگان موسیقی اصیل ایرانی جای داده است.
وی افزود : علاقمندان به تهیه بلیط می توانند با مراجعه به سایت ایران کنسرت ( www.iranconcert.com ) نسبت به خرید اینترنتی بلیط اقدام و یا به شهر کتاب گلسار ، شهر کتاب بلوار حافظ ، شرکت باوران هنر خیابان تختی و کتابفروشی فرهنگ و هنر واقع در میدان شهرداری مراجعه نمایند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در پایان تصریح کرد : کنسرت موسیقی علیرضا قربانی در روزهای ۲۰ و ۲۱ شهریور ۹۳ ساعت ۲۱ در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار خواهد شد.

Share