کشف ۲۱ کیلوگرم تریاک در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف ۲۱ کیلو و ۵۰۰گرم تریاک در استان خبر داد. سرهنگ سید رسول صمدی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان گیلان در تشریح این خبر گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه تهیه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف ۲۱ کیلو و ۵۰۰گرم تریاک در استان خبر داد.35146

سرهنگ سید رسول صمدی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان گیلان در تشریح این خبر گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه قرار گرفت.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان افزود: ماموران عملیات ویژه با تحقیقات نامحسوس پلیسی از صحت این موضوع و اینکه این فرد قصد خرید تریاک از یک قاچاقچی از استان دیگر را اطمینان حاصل کرده و ۵ متهم را در حین خرید و فروش مواد مخدر دستگیر کردند.

سرهنگ صمدی با بیان اینکه ۲۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک از این متهمان کشف شد، گفت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان در پایان از مبارزه بی امان و شبانه روزی پلیس در انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر در سال ۹۳ خبر داد و گفت: شماره تلفن ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم شریف گیلان درحوزه مواد مخدر است.

ایسنا/

Share