در جاده کوهستانی پونل به خلخال

۲ نفر بر اثر سقوط پراید به دره عمیق کشته شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مهیار رستگار عصر امروز در نشست انتظامی استان با اشاره سقوط در داخل دره اظهار کرد: سقوط یک دستگاه به داخل دره عمیق در جاده کوهستانی پونل رضوانشهر به خلخال دومین تصادف این محور در طول هفته جاری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده پلیس راه گیلان گفت: بر اثر سقوط یک دستگاه سواری پراید در دره عمیق جاده کوهستانی پونل به خلخال هر دو سرنشین خودرو در دم کشته شدند.13930122000272_PhotoA

مهیار رستگار عصر امروز در نشست انتظامی استان با اشاره سقوط در داخل دره اظهار کرد: سقوط یک دستگاه به داخل دره عمیق در جاده کوهستانی پونل رضوانشهر به خلخال دومین تصادف این محور در طول هفته جاری است.

وی با بیان اینکه این تصادف منجر به مرگ دو نفر سرنشین خودرو شد، افزود: تیم گشت پلیس راه تالش‌ـ‌صومعه‌سرا با اطلاع از موضوع به محل حادثه اعزام شد.

فرمانده پلیس راه گیلان درباره دلیل این سقوط تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه برای این حادثه دو دلیل را تشخیص دادند.

وی ۵۰ درصد عامل تصادف از نگاه کارشناسان را عدم توانایی راننده خودرو در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت غیر مطمئنه در جاده کوهستانی و ۵۰ درصد نیز مقصر دانستن اداره کل راه و شهرسازی به دلیل عدم ایمن‌سازی مناسب این راه کوهستانی عنوان کرد.

رستگار با تاکید بر ضرورت رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان در جاده‌های کوهستانی، خاطرنشان کرد: دقت در رانندگی به‌ویژه در مسیرهای باریک و کوهستانی باید مورد تاکید رانندگان قرار گیرد.

وی یادآور شد: رانندگان تا حد امکان از تردد در مسیرهای صعب‌العبور که با آن آشنایی ندارند؛ خودداری کنند.

فارس/

Share