جوان اول فوتبال انزلی

پیشرفت از پول مهم تر است/امکانات جای عشقم به ملوان را نمی گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در روزهایی که فوتبال ایران حتی پس از جام جهانی نتوانست ستاره‌ای را تحویل فوتبال اروپا دهد و حتی دو، سه بازیکن حاضر در تیم‌های اروپایی نیز به تیم‌های عربی پیوستند، جوان اول فوتبال انزلی افتخاری بزرگ کسب کرد و به تیم اتلتیکومادرید اسپانیا پیوست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در روزهایی که فوتبال ایران حتی پس از جام جهانی نتوانست ستاره‌ای را تحویل فوتبال اروپا دهد و حتی دو، سه بازیکن حاضر در تیم‌های اروپایی نیز به تیم‌های عربی پیوستند، جوان اول فوتبال انزلی افتخاری بزرگ کسب کرد و به تیم اتلتیکومادرید اسپانیا پیوست.ezatollahi

سعید عزت الهی ، در ابتدا از شرایط تیم و تمریناتش گفت: خوشبختانه از روزی که به مادرید آمده‌ام مسئولان، کادر فنی و بازیکنان اتلتیکو برخورد فوق العاده خوبی با من داشته‌اند. اینجا امکانات برای پیشرفت بسیار عالی است و باید از شرایط خوبی که وجود دارد برای پیشرفت فوتبالم استفاده کنم.

وی افزود: در حال حاضر با تیم زیر ۲۱ سال باشگاه تمرین می‌کنم و شرایط مناسبی در تمرینات داشته‌ام و مربیان از عملکردم راضی هستند. اتلتیکومادرید در حال حاضر یکی از بهترین باشگاه‌های دنیای فوتبال است و برای رسیدن به تیم اصلی آن باید مراحل را پله پله طی کرد و من هنوز به سن ۱۸ سالگی نرسیده‌ام.

عزت الهی اضافه کرد: مسابقات تیم “ب” اتلتیکومادرید از روز گذشته شروع شده و بازی‌اش را ۲-۱ برد، اما من فعلا نمی‌توانم برای بزرگسالان این باشگاه به میدان بروم چون هنوز به سن قانونی (۱۸ سالگی) نرسیده‌ام و پس از ۱۰ مهر که به سن قانونی رسیدم می توانم برای تیم “ب” این باشگاه که در واقع بزرگسالان هستند به میدان بروم، اما در واقع من بازیکن تیم زیر ۲۱ سال باشگاه هستم و مسابقات این تیم در سطح بالایی برگزار می‌شود. وقتی قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا انجام می شود، طبق همان گروه‌بندی تیم‌های زیر ۲۱ سال باشگاه‌هایی که با یکدیگر هم گروه شده اند نیز باید با یکدیگر دیدار کنند و در واقع یک لیگ قهرمانان اروپا متشکل از تیم‌های زیر ۲۱ سال همان ۳۲ تیم نیز برگزار می شود که سطح بسیار بالایی دارد و ما باید در این مسابقات که از ۲،۳ هفته دیگر آغاز می‌شود به میدان برویم.

وی درباره نظر مربیان اتلتیکومادرید درباه او گفت: در اینجا دید بسیار مثبتی به من دارند و برایم باارزش است که اولین ایرانی تاریخ این باشگاه هستم. افتخار بزرگی است وقتی در تیمی هستی که نایب قهرمان بزرگترین مسابقات باشگاهی دنیا شده و تمرینات مربی بزرگی مثل سیمئونه و بازیکنانی مثل مانژوکیچ، آردا توران، دیگو گودین، گابی، گریژمن و دیگر بازیکنان بزرگ این تیم را از نزدیک مشاهده می‌کنی. مطمئنا می‌خواهم خیلی زود پیشرفت کنم و به تیم اصلی برسم و در واقع برای همین به اینجا آمده‌ام. پیشرفت در فوتبال و کسب افتخارات بزرگ اهمیت بیشتری برایم نسبت به مسائل مالی و … دارد.

وی درباره دلتنگی و شرایطش در تیم جدیدش گفت: مگر می‌شود دلم تنگ نشوم؟ مدت زیادی نیست که به اینجا آمده‌ام اما من در انزلی متولد شدم، در این شهر بزرگ شدم و سالها در باشگاه محبوبم ملوان بازی کردم و هیچگاه در جای دیگری نبوده‌ام. عاشق ملوان هستم. درست است اینجا امکانات زیادی وجود دارد که قابل قیاس با ایران نیست، اما من دلم برای عشقم ملوان و شهرم انزلی تنگ می‌شود. امکانات که نمی تواند جای عشق را بگیرد. دوری از خانواده سخت است اما من اهداف بزرگی دارم که این سختی‌ها جزوی از آن هستند.

وی افزود: هیچ موفقیتی به راحتی به دست نمی‌آید. بازی ملوان را به صورت آنلاین دیدم. امتیاز خوبی بود که در اصفهان کسب کردیم و با پیروزی این هفته مقابل سایپا باید تکمیلش کنیم. با بچه‌های تیم در ارتباط هستم و به نظرم با بازگشت مصدومان به تیم شرایط بهتری در انتظار ملوان خواهد بود. باید به این تیم فرصت دهیم تا بتواند خودش را پیدا کند. ان‌شاءالله اگر این فصل سخت را به خوبی پشت سر بگذاریم سال آینده پشتوانه‌ی بسیار خوبی از بازیکنان جوان در ملوان خواهیم داشت. اگر فشاری هم وجود دارد به این دلیل است که دل هواداران برای تیمشان می‌سوزد. نتیجه در درجه‌ی اول اهمیت قرار دارد اما هواداران مطمئن باشند با حمایت‌هایشان می‌توانند کمک زیادی به این تیم کنند تا به شرایط خوبش برگردد.

وی درباره مصاحبه‌هایی که از او در این چند وقت منتشر شده است، گفت: باور کنید من در این مدت فقط یک مصاحبه تصویری با یک سایت داشته‌ام و یک مصاحبه هم الان انجام می‌دهم. بسیاری از این مصاحبه‌ها جعلی بوده و متاسفانه در برخی مثل همین مصاحبه‌ای که شما گفتید شیطنت هم کرده‌اند. من هم برنامه ۹۰ را می‌دیدم و ابتدا کمی دلخور شدم که اشاره‌ای به انتقال من به اتلتیکو نشد اما توجه داشته باشید که من در ابتدای راه هستم و مطمئننا آقای فردوسی‌پور از عمد چنین کاری را نکرده و بارها در برنامه‌اش به من لطف داشته است. اصلا زمانی که این مصاحبه از سوی من چاپ شد من در اردوی تفریحی با باشگاه بودم و در این اردو اجازه نداشتیم تلفن همراه با خود ببریم! فرصت برای این مسائل بسیار زیاد است، اهداف من خیلی بزرگتر است.

عزت الهی خاطرنشان کرد: باید از همه هواداران تشکر کنم. آنقدر در این مدت برایم پیام سرشار از محبت فرستاده‌اند که برایم یک دنیا ارزش دارد و نمی‌دانم چطور جواب این همه محبت را بدهم. اگر ملوان و هوادارانش نبودند من اینجا نبودم. اگر در آن سن کم به من فرصت بازی در لیگ برتر نمی‌رسید و هواداران حمایتم نمی‌کردند نمی‌توانستم پدیده لیگ برتر شوم. به هر حال همه‌ی این مسائل در چنین انتقالی تاثیرگذار است. بزرگترین آرزویم برای تیم محبوبم ملوان این است که بتواند نتایجی بگیرد که همه‌ی ملوانی‌ها همیشه خوشحال باشند. تماشاگران ملوان در قلب من جای دارند و امیدوارم با پیشرفت در باشگاه اتلتیکومادرید باعث افتخار و سربلندی مردم انزلی و کشورم ایران باشم.

Share