پیام تسلیت جعفرزاده بمناسبت درگذشت استاد جعفر خمامی زاده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیدرزا ،پیام تسلیت مهندس جعفرزاده بمناسبت در گذشت استاد فرزانه جعفر خمامی زاده از مشاهیر گیلان انا لله و انا الیه راجعون خبر اندوه بار درگذشت چهره ماندگار دانش و معرفت استان گیلان استاد فرزانه جعفر خمامی زاده موجب تاثر و تالم گردید. فقدان شخصیتی سترگ و کم نظیر که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیدرزا ،پیام تسلیت مهندس جعفرزاده بمناسبت در گذشت استاد فرزانه جعفر خمامی زاده از مشاهیر گیلان

DSC07818-300x180

انا لله و انا الیه راجعون

خبر اندوه بار درگذشت چهره ماندگار دانش و معرفت استان گیلان استاد فرزانه جعفر خمامی زاده موجب تاثر و تالم گردید.

فقدان شخصیتی سترگ و کم نظیر که رشته تاریخ و تاریخ پژوهان ایران زمین وامدار تلاشهای ماندگار و بی مانند او هستند، خسارتی است جبران ناپذیر که بر پیکر دانش و معرفت وارد شد.

خلق آثار جاودانه در حوزه تحقیق ، تاریخ و گیلان شناسی ،ره توشه ای بس ارزشمند برای دانش پژوهان حوزه تاریخ و نیز گنجینه ای پایان ناپذیر برای تاریخ میهن عزیزمان ایران و بویژه گیلان خواهد بود.
خدایش پاداش نزدیک به نیم قرن سال مجاهدت و کوشش علمی را که همچون درختی پربار بر محافل علمی کشور سایه افکنده بود، از لطف و رحمت بی پایانش عطا فرماید.

اینجانب مصیبت فقدان این دانشمند بزرگ و مورخ نامور و همشهری عزیز را به خانواده گرانقدر آن استاد فرزانه، دانشجویان و دانش آموختگان محضر پر فیض آن دردانه گنج دانش و به همه علاقمندان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند رحمان و غفار برای آن فقید سعید رحمت و مغفرت و برأی بازماندگان صبر و سلامت را آرزومندم.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی

Share