دهمین جلسه دادگاه

پایان دهمین دادگاه مهدی هاشمی/فاطمه هاشمی فردا در دادگاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دهمین جلسه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی صبح امروز در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی مقیسه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دهمین جلسه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی صبح امروز در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی مقیسه برگزار شد.

در این جلسه متهم و وکلای مدافعش به دفاع در برابر اتهامات پرداختند.

IMG11123450مهدی هاشمی در حالی امروز پای میز محاکمه قرار گرفت که جلسه رسیدگی به پرونده فاطمه هاشمی نیز فردا در دادگاه تجدیدنظر آغاز می شود.

وکیل مهدی هاشمی گفت: پایان دادگاه دست قاضی است و تاکنون اتهام جدیدی علاوه بر موارد مطرح شده در کیفرخواست در جلسات محاکمه مطرح نشده است.

سید وحید ابوالمعالی پیش از ورود به جلسه محاکه مهدی هاشمی در جمع خبرنگاران درباره زمان پایان محاکمه اظهار داشت: در مورد زمان آخرین جلسه محاکمه نمی توان اظهارنظری کرد. پایان دادگاه دست قاضی است و پیش بینی این موضوع کار درستی نیست.

وی درباره تناقضات وکلای مهدی هاشمی درباره تعداد متهمان پرونده نیز گفت: من درباره کیفرخواست، متهمان و جزئیات دادگاه صحبت نمی کنم. در حال حاضر نیز در مرحله دفاعیات متهم و وکلایش هستیم.

وی در پاسخ به پرسش مهر درباره طرح اتهام جدید علیه مهدی هاشمی در دادگاه نیز گفت: اتهام جدیدی علیه موکلم مطرح نشده و دادگاه در حال رسیدگی به همان اتهامات مطرح شده در کیفرخواست است. دادگاه روند خود را طی می کند و گاهی علاوه بر اتهامات باید به اظهارنظر نماینده دادستان نیز پاسخ دهیم.

وکیل مدافع مهدی هاشمی درباره شکایت از نشریه ۹ دی نیز گفت: اقدام این نشریه یک جرم عمومی است و ما اعلام جرم خود را در دادگاه اعلام کرده و این موضوع در صورت جلسه ثبت شد. انتظار داریم نماینده دادستان این موضوع را پیگیری کند. پس از این موضوع فرصت نکردیم رسانه های دیگر را بررسی کنیم و نمی دانیم مطلب جدیدی از داخل دادگاه منتشر شده است یا نه.
/مهر

Share