باز هم پای آقای مشاور در میان است

وقتی مدیرخبرگزاری وابسته به یک نهاد مقدس دیگران را تهدیدمی کند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تدبیر شرق , مشاور رسانه ای شورا و مدیر یک خبرگزاری تازه تاسیس وابسته به یک نهاد دارای قداست، یکی از مدیران با سابقه و خوش نام خبرگزاری های گیلان را مورد تهدید و توهین خود قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تدبیر شرق , مشاور رسانه ای شورا و مدیر یک خبرگزاری تازه تاسیس وابسته به یک نهاد دارای قداست، یکی از مدیران با سابقه و خوش نام خبرگزاری های گیلان را مورد تهدید و توهین خود قرار داد.

12این آقای مشاور رسانه ای که پس از هیاهوهای زیاد و کش و قوس های فراوان بعنوان مشاور رسانه ای رئیس سابق شورای شهر رشت منصوب شد و انتصاب وی نیز با حواشی بسیار فراوانی از جمله اعتراض اکثر رسانه های گیلان روبرو گردید و موجب به حاشیه رفتن رضا جمشیدی چناری نیز شد،حال خود را وابسته به یک نهاد معرفی کرده و با این عنوان به تهدید و توهین دیگران می پردازد و جملاتی از قبیل «شما را پودر میکنم استفاده میکند!!».
این آقای تازه به دوران رسیده، حدود دوسال است از یک شهرستان که بعنوان خبرنگار فعالیت می نمود به رشت آمده و در یکی از خبرگزاری های گیلان مشغول به فعالیت شد که با توجه به عملکردی که از خود به جای گذاشت، سرانجام از آن خبرگزاری اخراج شده و با لابی های گوناگون توانست یک خبرگزاری تازه تاسیس وابسته به یک نهاد دارای احترام را کسب نماید.
وی هم اکنون با چه پشتوانه ای دست به تهدید و توهین نه حتی مدیران و یا خبرنگاران،بلکه مدیر یک خبرگزاری در استان می زند؟!
جملگی میدانند که مدیر یک خبرگزاری دارای جایگاه مورد احترام و اثر گذار در استان بوده و همگان سعی در ارتباط گیری و نزدیکی به وی در جهت ایجاد یک پشتوانه رسانه ای برای خود هستند که این فرد جسارت را به حدی رسانده که بخواهد یکی از مدیران با اخلاق و خوش سابقه خبرگزاری های گیلان که می توان به جرأت گفت جملگی اصحاب رسانه و مدیران استان با هر نوع گرایش فکری به وی احترام گذاشته و بعنوان فردی معتمد و دارای شخصیت اجتماعی مثبت او را میشناسند توهین و تهدید نماید!
در ابتدا ما رسانه ها از آن نهاد محترم سوال میکنیم آیا عملکرد این شخص که خود را وابسته به شما معرفی کرده و با این نام دست به تهدید دیگران می زند اطلاعی دارید؟! ما مطمئنیم که قطعاً اطلاعی از این موضوع ندارید و انتظار داریم با افرادی که می خواهند از نام آن نهاد مقدس و دارای شانیت سوء استفاده کرده و به تهدید دیگران بپردازند برخورد قاطع انجام دهید.
انتظار از دستگاههای محترم حاکمیتی و سیاسی و امنیتی و قضایی، مخصوصاً خانه مطبوعات و اداره کل ارشاد اسلامی این است که با چنین افرادی برخورد قاطع صورت گیرد تا در دولت تدبیر وامید که شعار آرامش سرلوحه کار دولت مردان قرار گرفته است، به ایجاد تشویش و ناآرامی در جامعه، مخصوصاً برای مدیران رسانه ها نپردازند.
از رئیس محترم فعلی شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز انتظار می رود موضع خود را در برابر مشاور رئیس قبلی شورا مشخص نماید و در این باره تصمیم گیری کند تا شخصی با استفاده از این جایگاه دست به تهدید دیگران و مدیران رسانه ها نزند که قطعاً دود این موضوع به چشم تمام اعضای محترم شورای شهر رشت خواهد رفت.
حال عده ای به ظاهر خود را اصولگرا معرفی می کنند و پشت این عناوین قرار می گیرند، در صورتی که هیچ بویی از اصول نبرده اند و با این نام دست به تهدید و توهین دیگران میزنند که انتظار می رود اصولگرایان محترم گیلان نیز موضع خود را در برابر اینچنین افرادی که با نام آنها درصدد ایجاد فضاهای اینچنینی هستند که نام آنان را نیز خدشه دار میکند مشخص نمایند.
از مدیران این خبرگزاری در تهران نیز سوال می شود که آیا نظارتی بر احوال و رفتار سرپرستان استانهای خود دارند و یا خود این راه را جلوی پای آنان گذاشته اند که با قلدری و گردن کلفتی به تهدید و توهین دیگران بپردازند. پاسخ مدیران این خبرگزاری در خصوص این موضوع قطعاً شنیدنی خواهد بود.
در پایان از تمام رسانه های مستقل و آزاد اندیش گیلان نیز انتظار می رود با موضع مناسب دراین رابطه در صحنه حضور داشته باشند که شاید نفر بعدی آنان باشند که مورد تهدید این چنین افراد تازه به دوران رسیده ای قرار گیرند.
ما به انتظار خواهیم نشست و مواضع عزیزانی را که نام بردیم مشاهده خواهیم کرد و تک تک آنان را به اطلاع عموم مردم فهیم و با فرهنگ گیلان خواهیم رساند.

توضیح:عکس تزیینی است.

Share