وقتی برای بزرگ کردن کوتوله های سیاسی ندارم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جعفرزاده ایمن آبادی گفت :این که می گویند من حامی فتنه گران هستم باید بگویند که از کدام بند مصاحبه من این برداشت را کرده اند ؟صراحتا می گویم که وقتی برای بزرگ کردن کوتوله های سیاسی ندارم.کوتوله هایی که جنازه درست می کنند تا که بروند روی آن بایستند و قدشان را بلند کنند.

در شرایط اقتصادی کشور،باید با هوشمندی به جذب گردشگر بپردازیم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی  دیارمیرزا،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و نماینده مردم شریف شهرستان رشت در حاشیه بازدید از تحریریه پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا گفتگویی با خبرنگار پارلمانی دیارمیرزا درخصوص مسائل مهم استان و کشور انجام داد که بخش اول آن بشرح ذیل می باشد.

هر دولت عاقلی به دنبال حاکم شدن فضا آرامش در کشور است
جعفرزاده درخصوص عملکرد دولت یازدهم و آیا اینکه توانسته است فضای آرامش و امید را در کشور ایجاد نماید اظهار داشت: هر دولت عاقلی به دنبال حاکم شدن فضا آرامش در کشور است و به دنبال این است که در زمان مدیریتش بر کشور فضا ی آرامی مسلط شود.jafarzade_6675 (9)

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مخالفان و یا منتقدان دولت به چند دسته و گروه تقسیم می شوند گفت: گروهی از منتقدین واقعا دل سوز نظام و دولت هستند بنابراین نقدهای آنها مثمر ثمر است اما گروهی دیگر به دلیل اینکه نانشان در ایجاد تنش و اختلاف است اصلا نمی خواهند از پله مخالفت و ایجاد تنش پایین بیایند و از نقد های غیر منصفانه دست بر نمی دارند .
وی در ادامه افزود: در مجموع دولت آقای روحانی را یک دولت عقلایی می دانم و برداشتم این است که سعی کردند به سمت آرامش حرکت کنند.،
عضو هیات رییسه فراکسیون ایثارگران مجلس خواستارصبوری بیشتر دولت در مقابل برخی چالش های پیشرو شد و خاطرنشان کرد: انتظار می رود رئیس دولت در برابر منتقدین از برخی الفاظ استفاده نکند.

نسبت به گذشته آرامش لازم در استان حاکم شده است
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در ۳۰ سال گذشته عده ای در داخل استان با همه مدیران مشکل داشته اند و همواره به دنبال ایجاد تنش بوده اند، گفت: در دولت جدید معدل مدیریتی استان نسبت به ۳۰ سال گذشته بسیار بالاست و من فکر می کنم آرامش لازم بر استان حاکم شده است.

در سال جاری از هیچ رسانه ای شکایت نکرده ام

جعفرزاده درخصوص جوسازی برخی رسانه ها مبنی بر اینکه نماینده مردم رشت هر انتقادی را با شکایت در دادگاه پاسخ می دهد اظهار کرد:در سال جاری از هیچ رسانه ای شکایت نکرده ام و موضوع مطرح شده مربوط به سال گذشته است.
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس در ادامه افزود:در سال گذشته یک پایگاه خبری درتهران مطلب کذبی علیه من منتشر کرد که در آن به جایگاه خانوادگی، اجتماعی و تحصیلی بنده توهین شده بود و من برای دفاع از خوم از این سایت شکایت کردم که در نهایت با عذرخواهی آن سایت خبری و درج تکذیبیه شکایت خود را پس گرفتم.
جعفرزاده با اشاره به اینکه این مطلب کذب در دو سایت محلی گیلان بازنشر شده بود اظهار کرد: یکی از سایت های محلی گیلان تکذیبیه و عذرخواهی سایت اصلی را منتشر کرد و من شکایت خود را پس گرفتم اما دیگر سایت محلی گیلان که ظاهرا یک جوان مدیریت آن را برعهده دارد حاضر به عذرخواهی و درج تکذیبیه به علت انتشار آن مطلب کذب و توهین آمیز نشد و همچنان به روند دروغ پردازی های خود ادامه داد و در ذیل متن منتشره پیام های توهین آمیز را منتشر نمود.
وی با تاکید بر اینکه هم اکنون شکایت صورت گرفته بعد از یک سال در دادگاه مطرح شده است ادامه داد: اگر انها مدعی هستند من شکایت دیگری کرده ام سند ارائه کنند تا خود من هم مطلع شوم.
نماینده مردم رشت در ادامه یادآور شد:گیلان دچار مشکلات اساسی بسیاری است وعلی رغم اینکه بعضی از این سایت ها مطالب کذبی را در مورد بنده منتشر می کنند و شکایت و دفاع حق قانونی من است اما فکر می کنم فضای استان نیاز به آرامش دارد.
جعفرزاده با اشاره به اینکه گروهی بر خلاف فرمایشات مقام معظم رهبری در اظهارات خود به اسم نقد، دروغ را مطرح می کنند و تهمت می زنند افزود: بعضی از این افراد بدخواه استان هستند و بیشتر به مشکلات گیلان دامن می زنند.

وقتی برای بزرگ کردن کوتوله های سیاسی ندارم/هیچ وقت از مفسدین حمایت نکرده ام

نماینده مردم رشت درخصوص اظهارات برخی افراد مبنی بر اینکه وی از مفسدین اقتصادی حمایت می کند و حامی فتنه گران شده است اظهار داشت: در هیچ کجای مصاحبه ی خود نگفته ام که آقای مهدی هاشمی نباید محاکمه شود اما معتقدم که آقازاده بودن جرم نیست . الحمدالله به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشوری زندگی می کنیم که با متخلفین بدون درنظر گرفتن پست و مقام آنها برخورد می شود. بنابراین اگر اگر آقازاده ای از رانت استفاده کرده است جرم محسوب می شود و در دادگاه باید به جرمش رسیدگی شود.

jafarzade_6675 (12)این که می گویند من حامی فتنه گران هستم باید بگویند که از کدام بند مصاحبه من این برداشت را کرده اند ؟صراحتا می گویم که وقتی برای بزرگ کردن کوتوله های سیاسی ندارم.کوتوله هایی که جنازه درست می کنند تا که بروند روی آن بایستند و قدشان را بلند کنند.
من در مورد مصاحبه مهدی هاشمی گفتم صرف آقازاده بودن جرم نیست و هر کسی هر خلافی کرد می بایست در دادگاه به اثبات برسد و در ادامه گفتم اگر ایشان هم مرتکب جرمی شدند می بایست بر اساس قانون با ایشان برخورد شود حال من یک سوال دارم کجای این مصاحبه حمایت از مفسدین اقتصادی است؟

نمایندگان رشت در مجلس توانایی کمک به شورای شهر را دارند
جعفرزاده ایمن آبادی درخصوص اظهارات دیگر نماینده مردم رشت در این خصوص که شورای شهر نتوانسته از ظرفیت نمایندگان بهره ی کافی را ببرد; اظهار داشت: از نظر من نمایندگان رشت در مجلس توانایی کمک به شورای شهر را دارند اما برای اینکه دخالت در امور شورا محسوب نشود,شورای اسلامی شهر باید از نمایندگان مجلس درخواست کمک کند.
وی بر نقش اصحاب رسانه در ایجاد فضای تعاملی تاکید کرد و گفت: از رسانه ها می خواهم به اختلافات دامن نزنند.بنده اعتقاد دارم که مجموعه شورای شهر و شهرداری می توانند به نقطه های ایده آل تر و بهتری برسند.

پیگیری پروژه های مهم گیلان در نشست با معاون محترم رییس جمهور

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه به جلسه درباره مشکلات استان گیلان که با حضور دکتر نوبخت برگزار شده بود اشاره کرد و گفت: جلسات متعددی با دکتر نوبخت داشتیه ام و فکر می کنم باید از ظرفیت ایشان برای حل مشکلات بهره لازم را ببریم.
ولی باید در نظر داشته باشیم که چه دکتر نوبخت و چه دیگر بزرگان برای کمک به استان نیاز به مستنداتی دارند .
جعفرزاده از پیگیری جدی نمایندگان برای تکمیل پروژه ی ۱۱ کیلومتر آزاد راه قزوین –رشت خبر داد و یاداور شد: پیگیر پروژه هایی نظیرسد پلرود و شفارود، سد لاستیکی و همچنین راه آهن قزوین –رشت – انزلی- آستارا هستیم.

درحال جمع بندی گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید هستیم
نائب رییس کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید با بیان اینکه در حال جمع بندی گزارش خود هستیم ادامه داد: به زودی گزارش کمیته تحقیق و تفحص بصورت رسمی تقدیم مجلس خواهد شد.
هر دولتی که در چهارچوب قانون اساسی و مونویات رهبری فعالیت کند باید حمایت شود
جعفرزاده در ادامه ی گفتگوی خود با تحریریه ی دیارمیرزا درخصوص حمایت خود از دولت یازدهم اظهار داشت: معتقدم هر دولتی که با تنفیذ مقام معظم رهبری در چهارچوب قانون اساسی و منویات رهبری فعالیت می کند باید حمایت شود.
وی با بیان اینکه هرکسی پایش را خارج از چهارچوب بگذارد قطعا با او مخالفت خواهیم کرد افزود:طبیعتا با کسی که ۱۱ روز خانه نشینی کند و دستور مقام معظم رهبری را در کشویش بگذارد و وزیر تایید شده ایشان را از جلسه اخراج کند مورد حمایت ما نخواهد بود.
نماینده مردم رشت در مجلس افزود بنده نیز هیچ وقت بصورت صددرصدی از این دولت حمایت نکردم و در بعضی بخش ها نقد جدی دارم که در جلسات و نشست ها و بعضا مصاحبه ها بدان اشاره نموده ام . اما این بدان معنا نیست که این دولت نقاط مثبت ندارد همانطور که دولت قبل هم نقاط مثبتی داشت هرچند که نقاط ضعف آن بیشتر به چشم می آید .
نماینده نباید وکیل الدوله باشد
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درخصوص زمزمه های ایجاد شده مبنی برتشکیل فراکسیون اعتدال اظهار داشت: نماینده نباید وکیل الدوله باشد. اصلا درست نیست که یک گروهی در مجلس باشند که فقط از دولت حمایت کنند .نمایندگان مجلس وکیل الدوله نیستند بلکه وکیل ملت هستند و نمایندگان باید طبق چهارچوب از دولت حمایت کنند و هم اکنون فراکسیون رهروان ولایت با هدایت دکتر لاریجانی در حال انجام این کار است.و وزرا با حضور در جلسات پاسخگوی سوالات نمایندگان هستند.

بخش دوم این مصاحبه متعاقبا منتشر می شود …

Share