وزیردفاع : هیچ ابایی از پاسخ به تجاوزهای دشمن نداریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ایران به هرگونه تجاوز از هر نیروی بیگانه‌ای پاسخ کوبنده خواهد داد و هیچ ابایی از پاسخ به تجاوزها ندارد. سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری در خصوص سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ایران به هرگونه تجاوز از هر نیروی بیگانه‌ای پاسخ کوبنده خواهد داد و هیچ ابایی از پاسخ به تجاوزها ندارد.

سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری در خصوص سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در خاک ایران توسط نیروی هوافضای سپاه، گفت: آنچه مسلم است هم صهیونیست‌ها و هم آمریکایی‌ها علاقه‌مندند تا در هر زمان که می‌خواهند برای شنود و تصویربرداری وارد هوا و فضای کشورمان شوند.

وی اضافه کرد: این پهپاد هم در این راستا به آسمان ایران آمده بود ولی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است به هرگونه تجاوز از هر نیروی بیگانه‌ای پاسخ کوبنده خواهد داد و هیچ ابایی از پاسخ به تجاوزها ندارد.
دهقان در خصوص مباحث مطرح شده مبنی بر درخواست بازدید از پارچین توسط آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گفت: آنها قبلاً به این مرکز آمده‌اند و هر نقطه‌ای از آن را که خواسته‌آند بازدید کرده‌اند و این موضوع دیگر تمام شده است و بازدید مجدد از پارچین موضوعیتی ندارد.
 وی افزود: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گاهی تحت تأثیر صهیونیست‌ها یک سری حرکات نامعقول می‌کنند./فارس
Share