همزمان با بازگشایی مدارس سرویس دهی به دانش آموزان و اولیا رایگان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی رشت گفت: در نخستین روزهای سال تحصیلی سرویس دهی به دانش آموزان و اولیا رایگان است. زکی زاده اظهار کرد: سازمان اتوبوسرانی رشت با درخواست شهردار و موافقت شورای شهر رشت در روزهای ۳۱ شهریور و ۱ مهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، روز جهانی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی رشت گفت: در نخستین روزهای سال تحصیلی سرویس دهی به دانش آموزان و اولیا رایگان است.

35440t

زکی زاده اظهار کرد: سازمان اتوبوسرانی رشت با درخواست شهردار و موافقت شورای شهر رشت در روزهای ۳۱ شهریور و ۱ مهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، روز جهانی بدون خودرو و آغاز هفته دفاع مقدس، سرویس های رایگان را در اختیار شهروندان این شهر قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: در طرح دو روزه سرویس رایگان اتوبوسرانی، ۷۰ دستگاه اتوبوس در مسیرهای مختلف شهر به سرویس دهی رایگان برای کلیه شهروندان خواهند پرداخت.

وی افزود: به منظور جابجایی آسان و به موقع شهروندان به خصوص دانش آموزان، در مناطقی از شهر که با تراکم بالای واحدهای آموزشی مواجهند تعداد اتوبوس های بیشتری در طول مسیر قرار داده می شود تا دانش آموزان ابتدای صبح و هنگام تعطیلی مدارس مدت زمان زیادی را در انتظار اتوبوس نمانند.

زکی زاده اظهار کرد: تعمیرات لازم روی برخی اتوبوس ها انجام شده و به منظور ارائه خدمات و رفاه حال شهروندان با شروع سال تحصیلی از همه توان برای رفع مشکلات به کار گرفته می شود.

به گفته وی نخستین سرویس اتوبوس های درون شهری در ابتدای صبح از ۶ و ۴۵ دقیقه آغاز شده و مشکلی برای حضور به موقع دانش آموزان و دانشجویان در محل تحصیل آنها وجود ندارد.

زکی زاده افزود: نحوه فعالیت اتوبوس ها از طریق سامانه کنترل GPS رصد می شوند و علاوه بر آن بازرسان ویژه سازمان نیز تردد اتوبوس ها در نقاط مختلف شهری را کنترل کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد لازم تذکر داده می شود.

ایسنا/

Share