یادواره ۱۱۵ شهید والامقام بخش کومله لنگرود

معاون رئیس جمهور به گیلان می آید + برنامه ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم یادواره ۱۱۵ شهید بخش کومله لنگرود به مدت یک هفته در مساجد این بخش برگزار می‌شود، این یادواره از تاریخ ۶ شهریور تا ۱۲ شهریور در کومله برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  مراسم یادواره ۱۱۵ شهید بخش کومله لنگرود به مدت یک هفته در مساجد این بخش برگزار می‌شود،  این یادواره از تاریخ ۶ شهریور تا ۱۲ شهریور در کومله برگزار می‌شود.

shahidiمراسم اصلی این یادواره با سخنرانیحجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی معاون رئیس جمهور، نمایندهولی‌فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و با مداحی ذاکر اهل بیت (س) حاج صادق آهنگران در مسجد جامع شهر کومله روز پنج شنبه ۱۳ شهریور از ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود.

سایر برنامه های این یادواره به شرح ذیل می باشد:

۱ مراسم زیارت عاشورا همراه با تئاتر خیابانی، پنجشنبه ۶شهریور، ساعت۱۸، گلزار شهدای شهر کومله؛

۲ شهید و فریضه مقدس نماز جمعه، جمعه ۷شهریور، ساعت۱۲، مسجد جامع شهر کومله؛

۳ مراسم عصری با شعر ایثار (توسط آموزش و پرورش)، یکشنبه ۹ شهریور، ساعت ۱۷، سالن اجتماعات شهدای گردان حمزه(ع) اداره آموزش و پرورش بخش کومله؛

۴ مراسم شهدا در محلات همراه با تئاتر خیابانی، دوشنبه ۱۰شهریور، ساعت۱۷، مسجد حضرت ولی عصر(عج) سالکویه؛

۵ مراسم تجلیل از والدین شهدا، سه شنبه۱۱شهریور، ساعت ۱۷:۳۰، سالن اجتماعات شهدای گردان حمزه(ع) اداره آموزش و پرورش بخش کومله؛

۶ اختتامیه مسابقات والیبال جام شهدای بخش کومله ، سه شنبه۱۱شهریور، ساعت۲۱، سالن ورزشی زنده یاد دکتر علی فاطمی؛

۷ نمایش تئاتر خیابانی، چهارشنبه۱۲شهریور، ساعت۱۹، پارک بازی شهر کومله.

در پایان از عموم مردم ولایت مدار و شهید پرور استان گیلان دعوت می شود تا در این مراسم پر فیض و معنوی حضور فعال و گسترده داشته باشند.

Share