مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری گیلان خبر داد:

مرتفع‌ترین سورتمه شمال کشور به زودی به بهره برداری می رسد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان از سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در دهکده توریستی و گردشگری تله کابین حیران بندر آستارا خبر داد.

34921به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا ، مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان از سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در دهکده توریستی و گردشگری تله کابین حیران بندر آستارا خبر داد.

رضا علیزاده در جریان بازدید از دهکده گردشگری حیران  با تأکید بر مطلب فوق خاطر نشان کرد: تاکنون دو فاز تله کابین و کارتینگ این دهکده به بهره برداری رسیده است و در آینده نزدیک مرتفع ترین سورتمه شمال کشور، مجتمع های پذیرایی و اقامتی و سایر مجموعه ها افتتاح می شود.

وی با اشاره به بهره برداری آزمایشی بخش های مختلف این پروژه از قبیل شهربازی سرپوشیده و سینمای ۸ بعدی، ادامه داد: درصدد هستیم به اعتبار این پروژه، هم یک نشاط جدید و هم یک تنوع در دهستان حیران و شهرستان آستارا فراهم شود.

علیزاده در پایان از پیگیری هدف ایجاد جاذبه های گردشگری بیشتر جهت افزایش مدت زمان ماندگاری مسافر در استان سخن گفت و تصریح کرد: امیدواریم با تکمیل این دهکده، خدمات مورد انتظار گردشگران به معنای واقعی در غربی ترین نقطه استان گیلان ارایه گردد.

به گزارش ایسنا، مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و هیأت همراه در این سفر از بخش های مختلف این دهکده بازدید به عمل آوردند و از نزدیک با میزان پیشرفت احداث سورتمه، هتل و رستوران های آن آشنا شدند. /ایسنا

Share