با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان

مراسم معارفه معاون فرماندار فومن برگزار شد+عکس

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شورای اداری شهرستان فومن صبح روز شنبه ۱۵ شهریور با حضور علی اکبر پوراوزان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان در فرمانداری شهرستان فومن برگزار و مهندس محمدجواد عامر بعنوان معاون فرماندار معارفه و حکمت توفیقی تودیع شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شورای اداری شهرستان فومن صبح روز شنبه ۱۵ شهریور با حضور علی اکبر پوراوزان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان در فرمانداری شهرستان فومن برگزار و مهندس محمدجواد عامر بعنوان معاون فرماندار معارفه و حکمت توفیقی تودیع شد.
2oدر ابتدا فرماندار شهرستان فومن ضمن خیر مقدم به مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان گفت: در هفته دولت ۴۵ پروژه را در شهرستان فومن به بهره برداری رساندیم و شاهد حضور پررنگ مردم در مراسمات افتتاح پروژه ها بودیم.
اسماعیل قربان زاده با اشاره به دیدار هیات دولت با رهبر معظم انقلاب ؛ افزود: عملکرد دولت تدبیر و امید برای همه قابل لمس است و توصیه های رهبری نیز مدنظر و دستور کار دولت قرار خواهد گرفت.
وی گفت: دولت در مهار تورم ، نظام سلامت ، کنترل ارز عملکرد خوبی داشته است.
وی با اشاره به اینکه همه ما مجری سیاست های دولت هستیم و حفظ منافع نظام نیز وظیفه همه ما است؛ خاطر نشان کرد: امروز تفکر و تلاش مدیران شهرستان خدمت بی منت به مردم است و همت همه مسئولین شهررستان این است که ما حصل آن را نیز در هفته دولت شاهد بودیم و در فضایی آرام دولت با کمک مردم و حمایت رهبری اقدامات خوبی در کشور انجام داده است.
قربانزاده افزود: فومن یکی از شهرهای مهم در گیلان است که توانمندی های فراوانی دارد و از روسای ادارات در خدمت مردم هستند که درخواست دارم بیش از گذشته خدمات نمایند. وی در خصوص گردشگری گفت: امروز گردشگری رونق کسب و کار شهرستان است و با توجه به دو نقطه گردشگری ماسوله و قلعه رودخان دارای ظرفیت های فراوان است. وی بااشاره به اینکه شهرستان فومن دارای ۷ مرکز آموزش عالی است افزود: فومن شهر آیت الله العظمی بهجت (ره) است و دارای بیش از ۴۰۰ شهید است.
فرماندار فومن در ادامه اظهار داشت: شهرستان فومن دارای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است در حالی که فرمانداری فومن تک معاونی است ولی شهرستانهای دیگر استان دو معاونی هستند که درخواست ارتقاء به دو معاونی را دارم.
در ادامه مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان با اشاره به اینکه فومن زادگاه حضرت آیت الله العظمی بهجت (ره) است؛ گفت: دولت ها در جمهوری اسلامی به برکت نظام برگفته از آرای مردم هستند و آنچه که گریز ناپذیر است خواست مردم است و رای قاطع ملت پذیرفته شده است و حرمت گذاری به رای مردم از تاکیدات امام (ره) بود.
علی اکبر پوراوزان افزود: هر دولتی که سرکار بیاید که با رای اکثریت ملت است باید میدان کار را در اختیار آن قرار داد و این از بدیهیات در نظام جمهوری اسلامی است و هرفردی هم که منصوب می شود خواسته دولت است و قابل مناقشه نیست.
وی با اشاره به اینکه دولت در بحث احزاب در حال اقداماتی است ؛ افزود: امروز دوستان از همراهان دولت هستند و تعارف بردار هم نیست و شاخصه جابجایی مدیران همراهی با دولت است و نگاه دولت نیز اینگونه نیست که هر آن کس که در دولت قبل فعالیت نموده است ضعیف نیست بلکه زحمات گذشتگان در جای خود محفوظ است و اگر هم نقدی به گذشته می شود اینگونه نیست و دولت دنبال اصلاح است .
وی افزود: دولت قصد تخریب ندارد بلکه جاهایی نقد می کند و افراط و تفریط راهی در دولت دارد بلکه روش دولت اعتدال است و اعتدال از توصیه های دین است هرچند که برخی ها از ابتدای سرکارآمدن دولت به تخریب دولت پرداختند در حالی که خودشان توصیه به دین داشتند و به ما نیز از قبل ها تاکید می کردند ؛ اگر قطعنامه های بین المللی را پاره کردی افراط نموده ای و اگر هم ترسیدی و عقب کشیدی تفریط کرده ای. پوراوزان گفت: اصواگرایی ، اصلاح طلبی و اعتدال همه از متن اسلام است و هر سه گروه باید به خود ببالند ؛ امام حسین (ع) از برای اصلاحات به پاخواست و کلمه اصلاحات از اسلام و از بطن دین است.
پوراوزان اظهار داشت: امروز خوشبختانه سه گروه اصیل در نظام در حال فعالیت است و دولت شاخصه اش اعتدال است و میانه روی را اصل قرار داده است و با افراط و تفریط کاری ندارد و روش آن تدبیر و عقلانیت و اعتدال می باشد که پیروزی این دولت در انتخابات نیز با تدبیر و عقلانیت بود.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تاکید کرد: در این دولت حواشی را کنار بگذارید و به متن بپردازید و با روش اعتدال راه را پیش روید. اگر تغییر و تحولی هم در جایی است این اختیار را مردم به دولت داده اند و ملاک انتخاب دولت نیز اعتدال است و خوشبختانه در فومن نشاط سیاسی وجود دارد و این از رسانه ها ، نشریات و سایت های آن بر می آید.
وی با تقدیر و تشکر از خدمت ۲۱ ماهه حکمت توفیقی در سمت فرمانداری فومن گفت: برای آقای عامر که امروز منصوب می شوند و با شناختی که از ایشان دارم و با توجه به وجاهت عمومی که ایشان دارند و تعامل که ایشان با نماینده محترم و فرماندار شهرستان دارند برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.
در ادامه ناصر عاشوری ضمن خیر مقدم به مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری و عرض خسته نباشید به دولت مردان در خصوص هفته دولت دو اقدامات صورت گرفته ؛ گفت: باید دولت مقدمات کشاورزی را از هم اکنون فراهم نماید تا تولید کشاورزی در سال آینده دارای رونق بیشتری شود و در این خصوص تدبیر نماید.
نماینده مردم فومن و شفت افزود: باید دولت یارانه افراد پردرآمد را قطع نماید و از تا از عواید آن مشکلات قشر ضعیف و تولید و بیکاری و اشتغال حل گردد زیرا بیکاری به جایی خواهد رسید که یک تهدید سیاسی و امنیتی در آینده خواهد شد. وی گفت: از حسن نظر استاندار محترم گیلان ، معاون سیاسی امنیتی و مدیرکل سیاسی و انتخابات در انتصاب معاون فرمانداری تشکر دارم و همه ما وظیفه داریم جهت پیشرفت استان به ایشان کمک نماییم.
عاشوری گفت: تضعیف دولت را باید بر خود حرام بدانیم زیرا دولت از مردم و قانونی است ولو اینکه دولتی سرکار بیاید که از نظر سیاسی هم نظر برخی ها نباشد ولی باید به آن کمک نماییم و باید منافع ملی و مصلحت کشور را در نظر بگیریم.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطر نشان کرد: فومن شهر مذهبی است و دارای نیروهای کارآمد است که می توان از آن ها در سطح استان و کشور استفاده نمود.
در ادامه حکمت توفیقی با تشکر از مسئولین شهرستان و بخصوص کارمندان فرمانداری و بخشداری ها گفت: در طول ۲۱ ماه فعالیت بنده در شهرستان فومن سعی نموده ام صادقاه کار کنم و از امام جمعه محترم شهرستان فومن ، نماینده محترم و همچنین خبرنگاران محترم تشکر می کنم. وی گفت: ۳۱ سال در نظام جمهوری اسلامی خدمت نموده ام و جهت پیشبرد اهداف آن کار کرده ام و قبلا هم در شهرهای دیگر نیز شهردار بوده ام و باعث افتخار من این بوده که سرمایه اجتماعی بدست آورده ام و صادقانه برای مردم خدمت نموده ام و برای آقای قربانزاده در فرمانداری مانند یک کارمند کار کرده ام و هرگز حاشیه ای بوجود نیاورده ام. وی در پایان گفت: چیزی ته دلم مانده است و باید بگویم و آن هم این است که هرگز ستادی را نبسته ام و بنر کسی را پایین نیاورده ام.
در ادامه مهندس محمد جواد عامر گفت: از نماینده محترم ، فرماندار محترم و همچنین مجموعه استانداری تشکر می کنم که توفیق خدمت به شهرستان فومن را بر من نهادند و امیدوارم بانی خیر و برکت برای شهرستان فومن باشم و امیدوارم این پرچم را با موفقیت بتوانم به معاون بعدی تقدیم نمایم.
معاون فرماندار شهرستان فومن افزود: همانطور که می دانید فومن با توجه به همدلی که مسئولین محترم دارند آرامش خوبی در شهرستان بوجود آمده است و باید گفت شهرستان فومن یک مورد شرارت سیاسی نداشته است و همیشه شهرستان فومن در آرامش بوده است.
مهندس عامر در ادامه اظهار داشت: امیدوارم بتوانم اهل تعامل باشم نه تقابل و با همدلی و تعاول و اعتدال و تدبیر و آنچه که مدنظر آقای روحانی و دولت است کار نمایم و ادامه دهنده راه باشم.
وی در پایان درخواست نمود از هرگونه نصب بنر و پرده تبریک خودداری نمایند و سخن خود را اینگونه به پایان رساند: خدایا چنان کن سرانجام کار که تو خشنود باشی و ما رستگار.
در پایان حکم معاونت فرمانداری شهرستان فومن از سوی دکتر محمد علی نجفی استاندار گیلان توسط مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان به مهندس محمدجواد عامر تقدیم شد.

1p

Share