از سوی رییس کل دادگستری گیلان

مأموریت تازه برای دادستان رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیاوش پور خطاب به دادستان عمومی و انقلاب رشت گفت : ضرورت دارد با محوریت دادسرای مرکز استان و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان به فوریت کارگروهی با حضور شهرداری، محیط زیست، دانشگاه علوم پزشکی و سایر سازمان های مرتبط تشکیل داده، مسئولیت های قانونی سازمان ها را یادآوری نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس کل دادگستری استان گیلان در جلسه شنبه شب شورای برنامه ریزی دادگستری استان با ابراز نگرانی از وضع نامطلوب بهداشت عمومی در شهر رشت، دفع نامناسب فاضلاب و پسماند، آلودگی شدید رودخانه زرجوب و گوهررود، انتشار بوی نامطبوع در سطح شهر و n00049205-r-b-002تهدید علیه بهداشت عمومی، گفت : همه دستگاه های ذی ربط باید خود را مسئول بدانند و به تکالیف قانونی عمل نمایند تا شهروندان از محیطی پاک و سالم برخوردار باشند. وجود این رودها در مرکز شهر فرصت است اما تبدیل به تهدید شده است.

احمد سیاوش پور خطاب به دادستان عمومی و انقلاب رشت گفت : ضرورت دارد با محوریت دادسرای مرکز استان و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان به فوریت کارگروهی با حضور شهرداری، محیط زیست، دانشگاه علوم پزشکی و سایر سازمان های مرتبط تشکیل داده، مسئولیت های قانونی سازمان ها را یادآوری نمایند.
رییس کل دادگستری استان در ادامه گفت : دادسرای مرکز استان ضمن هدایت و رفع موانع، در انجام وظایف محوله از دستگاه های ذی ربط حمایت نموده، در صورت مشاهده هرگونه قصور و کوتاهی توسط آنان، نسبت به انجام تکلیف قانونی و تعقیب و مجازات اشخاصی که به وظایف قانونی عمل ننمایند، اقدام خواهد کرد.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share