لاهوتی:باید واحدهای تعطیل صنعتی را فعال کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان گفت : باید واحدهای تعطیل را فعال کنیم وگر نه واحد تعطیل چه گره ای از ما باز می کند . به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان ، طهمورث لاهوتی اشکوری در نشست با فرماندار و نمایندگانی چند از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان گفت : باید واحدهای تعطیل را فعال کنیم وگر نه واحد تعطیل چه گره ای از ما باز می کند .
lahooti-medبه نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان ، طهمورث لاهوتی اشکوری در نشست با فرماندار و نمایندگانی چند از واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی لنگرود که با حضور مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت و مدیران عامل بانکها در فرمانداری این شهرستان بر گزار شد گفت : هدف دولت جدید این است که با امید ورود کرده و با تدبیر مشکلات را رفع کند به ویژه در عرصه صنعت .
وی در ادامه افزود : بانکها در چند سال گذشته سیستم بسته ای داشته اند ، می بایست بنا به دستور مستقیم استاندار در این مقوله ورود کنیم و این مسائل را در قالب کارگروه حمایت از تولید کنندگان حل کنیم . بانکها بیشترین سهم را می توانند در رفع این دغدغه ها ایفا کنند ، بحث ما نرخ سودیست که بانکها از صنعتگران در یافت می کنند .
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت : در طی ۳ سال گذشته شرایط مناسبی برای رفع نقایص زیر ساختها در شهرکها وجود نداشته و مهمترین عامل نبود بودجه های عمرانی مناسب برای رفع آنها و ایجاد پروژه های جدید می باشد .
وی در پایان اشاره به این نکته داشت که : بانکها ، تامین اجتماعی و دارایی می توانند بیشترین سهم ممکنه را داشته باشند در جهت رفع مشکلات تولید کنندگان که این مستلزم پیگیری همه جانبه مسئولین می باشد .

Share