با حكم مديرعامل سازمان بنادر و دريانوردي

کوهساری با مدیرکلی بنادر و دریانوردی گیلان خداحافظی کرد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طی حکمی از سوی مدیرکل بنادر و دریانوردی ایران سیدعلی نعیمی مدیر بندر منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد به سمت مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان منصوب شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طی حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی  سیدعلی نعیمی مدیر بندر منطقه ویژه اقتصادی  امیرآباد به سمت مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان منصوب شد.
12556_orig
گفتنی است با این انتصاب فرهاد منتصر کوهساری مدیرکل فعلی بنادر و دریانوردی استان گیلان پس از ۱۲ سال خدمت از این اداره کل خداحافظی می کند.

سیدعلی نعیمی متولد استان مازندران است و در سوابق کاری خود معاونت اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راه و ترابری استان مازندران,ناظر عالی و نماینده طرح های ملی اداره کل راه و ترابری در مرکز,عضویت در کمیسیون فنی و تصویب پروژه های سازمان بنادر و دریانوردی کشور ,مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد را دارد.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share