فوتبالیست جوان گیلانی رسما به اتلتیکومادرید پیوست +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عقد قرارداد هافبک تیم فوتبال جوانان کشورمان با باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا امضا شد. سعید عزت‌اللهی که این هفته همراه با پدرش به اسپانیا سفر کرد تا با باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا قرارداد امضا کند، قرارداد یک ساله‌‌ای با این باشگاه اسپانیایی امضا کرد. عزت‌اللهی قرار است ابتدا در تیم زیر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عقد قرارداد هافبک تیم فوتبال جوانان کشورمان با باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا امضا شد.

سعید عزت‌اللهی که این هفته همراه با پدرش به اسپانیا سفر کرد تا با باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا قرارداد امضا کند، قرارداد یک ساله‌‌ای با این باشگاه اسپانیایی امضا کرد.

عزت‌اللهی قرار است ابتدا در تیم زیر ۲۳ ساله‌های اتلتیکومادرید که تیم B این باشگاه محسوب می‌شود بازی کند و در صورت رضایت مسئولان این باشگاه قراردادش تمدید خواهد شد و به تیم اصلی راه پیدا می‌کند.

عزت‌اللهی ۱۷ سال سن دارد و عضو تیم فوتبال جوانان کشورمان است. وی پیش از این از تیم روبین‌کازان روسیه پیشنهاد داشت اما در نهایت به اتلتیکومادرید پیوست.

نادر عزت‌اللهی، در خصوص قرارداد این بازیکن با باشگاه اتلتیکومادرید عنوان کرد: در قرارداد سعید نحوه حضورش در تیم، محل اسکان، وضعیت تحصیلی و دیگر مسائل را گنجانده‌ایم. قرارداد او یک ساله و قابل تمدید است.

 

 

download

 

ezatollahi 10540815_10202564066325327_309015561535147368_n

Share