فرماندار فومن:عملکرد یکساله دولت تدبیر و امید بسیار شفاف است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در هفتمین روز از هفته دولت صبح جمعه دیدار چهره به چهره مردم با مسئولین شهرستان فومن با حضور اسماعیل قربانزاده فرماندار فومن ،ناصر عاشوری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین شهرستان در مصلی نمازجمعه این شهرستان برگزار شد. پس از این دیدار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در هفتمین روز از هفته دولت صبح جمعه دیدار چهره به چهره مردم با مسئولین شهرستان فومن با حضور اسماعیل قربانزاده فرماندار فومن ،ناصر عاشوری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین شهرستان در مصلی نمازجمعه این شهرستان برگزار شد.
پس از این دیدار مسئولین در نماز عبادی سیاسی جمعه شرکت نمودند.اسماعیل قربانزاده فرماندار فومن قبل از خطبه های نمازجمعه به مناسبت هفته دولت ایراد سشخنرانی نمودند.
ghorbanzadeوی ابتدا یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر را گرامی داشتند و همچنین سالروز ولادت حضرت معصومه و روز دختر و فرارسیدن دهه کرامت را تبریک گفت.
وی به پیروزی قاطعانه مقاومت فلسطین و مردم غزه در مقابل رژیم جعلی اسرائیل اشاره نمود و اظهار داشت:غزه ارتش نداشت اما با توکل بخدا و وحدت و هم دلی توانستند پیروزی بزرگی را بدست آورند و باردیگر هیمنه پوشالی اسرائیل را شکست دهند.
وی در ادامه به شعار امسال هفته دولت اشاره نمود و افزود:برنامه های امسال هفته دولت با شعار آرامش و امید برگزار می شود.
فرماندار فومن در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره نمود که ایشان می فرمایند:هفته دولت فرصت خوبی است تا مردم با نتایج و تلاشهای بخشی از مجموعه نظام اسلامی بیشتر آشنا شوند و دشمنان نا کارآیی و ناتوانی نظام اسلامی را مطرح نکنند.
ایشان اظهار داشتند:عملکرد یکساله دولت تدبیر و امید بسیار شفاف است و مردم به راحتی لمس می کنند ،از جمله طرح سلامت که مقام معظم رهبری فرمودند ۱۰۰ بلکه ۱۰۰۰ساعت وقت نیاز داشت تا تبلیغ شود اما دولت آقای روحانی و مجموعه ایشان ظرف مدت کوتاهی آن را عملیاتی نمودند.
قربانزاده در این خصوص توضیح داد:طرح سلامت بسیار مهم است زیرا در گذشته اگر کسی به بیمارستان مراجعه میکرد می بایست ابتدا هزینه معالجه خود را پرداخت میکرد و بسیاری از وسایل درمانی را خود بیمار از بیرون تهیه میکرد و در گذشته ۸۰درصد هزینه بیمارستان بیمار پرداخت میکرد ولی امروزه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در روستاها تنها ۵درصد و در شهر نیز ۱۰درصد هزینه ها را بیمار پرداخت میکند و مابقی توسط دولت پرداخت میشود که این کار بسیار بزرگی است.
وی به تثبیت قیمت ارز اشاره نمود و افزود:فراموش نکردیم روزی قیمت سکه به۸۰۰/۱میلیون تومان رسیده بود و امروز به زیر یک میلیون تومان رسیده و تثبیت شده و فراموش نکردیم دلار چهار هزار تومانی که امروز قیمت آن ثابت که همه این اقدامات توسط دولت تدبیر و امید صورت گرفته و امید را به جامعه هدیه داده است.
فرماندار فومن خاطرنشان کرد: یکی از نکات مهمی که دولت آقای دکتر روحانی به آن تأکید دارد مسئله محیط زیست و اهمیت آن در جامعه است و هم چنین طرح بسته اقتصادی است که قصد دارد آنرا با کمک همه مردم و به خصوص مجلس محترم شورای اسلامی به سرانجام مطلوب برساند.
قربانزاده اظهار داشت:عملکرد مطلوب دولت نشان دهنده عملکرد نظام است.
ایشان افزودند:در رابطه با سیاست خارجی هدف دولت تنش زدائی ،کاهش و حذف تحریم ها و تعامل سازنده با دیگر کشورها برای منافع ملی و روابط با کشورهای همسایه می باشد.
وی گفت:دولت تدبیر و امید دولت ،دولت سخت کوشش و راستگو می باشد و اقدامات صورت گرفته نیز ستودنی است ، وی هم چنین خود را سرباز نظام و پیرو ولایت دانست.
فرماندار فومن در ادامه به توصیه های رهبر معظم انقلاب در دیدار با دولتمردان اشاره نمود و افزود: ایشان فرمودند بیشتر تلاش کنیم و از حاشیه سازی پرهیز نمایید و انسجام درونی داشته باشید .
اسماعیل قربانزاده به اقدامات دولت تدبیر و امید در طول یکسال گذشته در شهرستان فومن اشاره نمود و افزود: جا دارد از تلاشهای آقای دکتر نجفی استاندار محترم گیلان به دلیل توجه به شهرستان فومن و هم چنین جناب آقای عاشوری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی که با ایجاد همدلی و وحدت بین مردم و مسئولین تلاش نموده اند تشکر می کنیم.
ایشان اظهار داشتند:در طی یکساله خصوصأ شش ماه اول امسال چندین پروژه با اعتبار ۲۷ میلیارد افتتاح شد که ۱۱ میلیارد آن قبل از هفته دولت و با حضور استاندار محترم گیلان و ۱۷ میلیارد نیز در هفته دولت در قالب ۴۴ پروژه به بهره برداری می رسد.
ایشان افزودند:دو کار بزرگ یکی پل ورودی شهر و دیگری جاده ماسوله به ماجلان که مورد سوال مردم بوده با همت استاندار محترم و مدیران استانی و علی الخصوص پیگیری مداوم نمانده محترم مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی آقای عاشوری پس از یک توقف طولانی مدت دوباره عملیات اجرائی این دو پروژه آغاز شده است.
وی گغت :مردم شهرستان فومن تا سال ۷۴ آرزوی شکل گیری و تشکیل یک دانشگاه را در شهرستان داشتند و امروزه ۵ محیط دانشگاهی در حال فعالیت داریم که با همت دولت تدبیر و امید و تلاش نماینده محترم و دیگر مسئولین اجرائی استان و شسهرستان ۳ دانشگاه دیگر به محیط های دانشگاهی شهرستان اضافه شده است.
وی در ادامه به روند آسفالت را ه های روستایی اشاره نمود و افزود:در طی یکسال گذشته بیش از ۸۰ کیلومتر آسفالت و روکش آسفالت را در شهرستان داشتیم.
فرماندار فومن خاطرنشان کرد:مهم ترین مسئله شهرستان بحث گازرسانی است که وزیر محترم نیرو قول سال ۹۵ را داده اند تا همه روستاها گازرسانی خواهند شد.
قربانزاده اظهار داشت :حرکت خوبی شهرهای ما شاهد هستیم،شهر فومن،ماکلوان و ماسوله عملکرد خوبی را داشته اند و پروژه های خوبی را افتتاح نموده اند.
وی به فراهم شدن مقدمات دفع آبهای سطحی شهر فومن اشاره نمود و افزود:با توجه به پیگیری انجام شده و تأکید استاندار محترم در جهت دفع آبهای سطحی در شهر فومن عملیات اجرائی آن آغاز شده است.
ایشان اظها داشت خط قرمز استاندار محترم برای فرمانداران استان از سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در شهرستانها است که باید انجام شود و ما هم از تمامی سرمایه گذاران بخش خصوصی دعوت میکنیم.
اسماعیل قربانزاده فرماندار شهرستان فومن در انتها به سرشماری کشاورزی و هم چنین مشکلات آب شرب روستایی مطالبی را یاد آور شد.

Share