پس از برگزاري انتخابات هيئت رييسه

فاطمه شیرزاد از عضویت در هیات رییسه شورای شهر استعفا داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فاطمه شیرزاد سخنگوی اسبق شورای شهر رشت و منشی جدید شورا استعفای کتبی خود را تقدیم عباس صابر رییس جدید شورای شهر رشت نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از گیل خبر , فاطمه شیرزاد سخنگوی اسبق شورای شهر رشت و منشی جدید شورا استعفای کتبی خود را تقدیم عباس صابر رییس جدید شورای شهر رشت نمود.

shirzadدر انتخابات عصر امروز، عباس صابر با ۸ رای بر رقیب خود امیر حسین علوی با ۷ رای پیروز شد.همچنین برای کرسی نایب رییس شورا محمود باقری خطیبانی با ۹ رای از رضا رسولی با ۶ رای پیشی گرفت. کرسی خزانه داری شورا نیز که جز محمد رفیعی نوده کاندید دیگری نداشت با ۱۵ رای به رفیعی رسید. مجید رجبی ویسرودی و فاطمه شیرزاد جایگاه منشی شورا را با ۱۵ رای کسب کردند و در نهایت در رقابت برای کسب کرسی سخنگو، فرانک پیشگر با ۸ رای بر فاطمه شیرزاد پیشی گرفت.

فاطمه شیرزاد در پایان جلسه و در حضور فرماندار و ۱۴ عضو دیگرشورای چهارم رشت استعفای کتبی خود از هیات رییسه جدید شورا را تقدیم رییس جدید شورا نمود.گفتنی است شیرزاد کاندید سمت منشی نبوده و با اصرار اعضا و رای گیری ایشان قبول مسئولیت نموده بود.

جالب اینکه با توجه ادعای شورای چهارم مبنی بر استفاده از تخصص افراد در امور شورا، فاطمه شیرزاد به عنوان تنها عضو رسانه ای شورا نتوانست رای اعضا را برای جایگاه سخنگوی شورا کسب کند. وظیفه اعلام مواضع رسمی شورای شهر رشت بر عهده سخنگوی شورا بوده و در طول دوره گذشته شیرزاد بارها این مطلب را به ریاست اسبق شورای چهارم یادآوری کرده بود.

Share