فرمانده انتظامی لنگرود خبر داد

غرق شدن دو جوان قزوینی دردریای لنگرود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی لنگرود از غرق شدن دو جوان ۲۶ و ۳۱ ساله اهل قزوین در دریای حوزه این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، فرمانده انتظامی لنگرود  در نشست انتظامی این شهرستان چگونگی حادثه غرق شدن دو جوان قزوینی را تشریح کرد.140810021008422

حسین نیک‌فرد اظهار کرد: دو جوان ۲۶ و ۳۱ ساله اهل و ساکن قزوین در ساعات اولیه صبح برای شنا به مناطق ممنوعه رفته بودند که قربانی بی‌احتیاطی خود شدند.

وی  با بیان اینکه ماموران پلیس پس از اطلاع از حادثه مذکور بلافاصله به ساحل چمخاله رفتند، تصریح کرد: در این ساحل با جسد نیمه جان دو جوان که توسط ناجیان به بیرون از آب کشیده شده بودند مواجه شدند.

 فرمانده انتظامی لنگرود  با اشاره به اینکه دو جوان با کمک مردم به بیمارستان منتقل شدند، یادآور شد: کمک‌ها برای نجات جان این دو جوان مثمر ثمر واقع نشد و به دلیل ورود آب زیاد به شش‌ها در بیمارستان فوت کردند.

نیک‌فرد با بیان اینکه اجساد این دو جوان به سردخانه منتقل شد، خاطرنشان کرد: دریا تهدید جدی برای تمام شناگران حتی شناگران حرفه‌ای است بنابراین برای پیشگیری از تهدیدات و مخاطرات شنا کردن در دریا باید تمام جوانب در نظر گرفته شود.

وی با تاکید از شنا نکردن در مناطق پرخطر و ممنوعه و خارج از طرح سالم‌سازی، خاطرنشان کرد: از مردم و مسافران می‌خواهیم زمان مناسب و مکان‌های حفاظت شده را برای شنا کردن انتخاب کنند./فارس

Share