جعفرزاده ایمن آبادی خبر داد:

علل رکود در پروژه های گیلان در نشست با نوبخت بررسی می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی گفت: کارگروهی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس هفته گذشته به استان گیلان سفر کرد تا از میزان پیشرفت پروژه های این استان بازدید کند.

در شرایط اقتصادی که در آن قرار داریم با منابع محدود باید در جهت افزایش بهره‌وری و کارآیی قدم برداریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی  گفت: کارگروهی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس هفته گذشته به استان گیلان سفر کرد تا از میزان پیشرفت پروژه های این استان بازدید کند.

jafarzadeh1نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیرو سفر کارگروه مذکور به استان گیلان روز گذشته در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با حضور رسولی ها، دائمی و جانباز معاونان وزارت نیرو، نصر آزادانی معاون ساخت و توسعه راه آهن و همچنین محفوظی معاون وزارت راه و شهرسازی نشستی برای رسیدگی به مشکلات و رکود در اجرای پروژه های استان گیلان برگزار شد.

جعفرزاده ایمن آبادی ادامه داد: موضوعاتی مانند توقف در ساخت راه آهن گیلان، عدم تکمیل سد های پل رود در رحیم آباد رودسر و سد شفارود تالش و یازده سد لاستیکی استان، علت توقف در تکمیل ساخت جاده امام زاده هاشم علیه السلام به شهر رشت و همچنین تاخیر در تکمیل جاده قزوین به سیاهکل در جلسه کارگروه بررسی شده است.

وی گفت: کارگروهای استانی کمیسیون برنامه بودجه مجلس از پروژه های ملی و استانی بازدید می کنند و با انجام این کار می خواهد زمینه پیشرفت و انجام پروژه های استانی را فراهم کنند. در همین راستا الیاس نادران مسئولیت کارگروه استان گیلان را برعهده داشت.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، یادآور شد اعضای :کارگروه مجلس در بررسی علت رکود پروژه های استان گیلان، امروز در معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری با نوبخت معاونت برنامه ریزی ونظارت راهبردی رئیس جمهور نشستی برگزار می کند./خانه ملت

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share