پس از حضور در تمرین تیم اصلی اتلتیکو مادرید

عزت اللهی:سیمئونه به من خوشامد گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا ، عزت اللهی برای اولین بار، آن هم در ۱۸ سالگی با تیم اصلی اتلتیکو مادرید تمرین کرد و زیر نظر سیمئونه پا به توپ شد.

ezatollahiبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا ، سعید عزت اللهی برای اولین بار، آن هم در ۱۸ سالگی با تیم اصلی اتلتیکو مادرید تمرین کرد و زیر نظر سیمئونه پا به توپ شد.

سعید عزت اللهی در مورد حضور در تیم اصلی اتلتیکو مادرید صحبت می کند:

مدیر فنی گفت با تیم اصلی تمرین کن

یک بازی دوستانه داشتیم که مدیر فنی تیم بزرگسالان هم تماشاگرش بود. بعد از پایان بازی به من گفت که به تمرین تیم اصلی بروم و همراه سایر بازیکنان کار کنم. او مرا پسندیده بود و به همین دلیل راهی تیم اصلی شدم.

سیمئونه به من خوشامد گفت

دیگو سیمئونه در آغاز تمرین به من خوشامد گفت و برای من آرزوی موفقیت کرد. چهره اش خیلی جذبه دارد و مربی فوق العاده ای است. من در تمرین بعد از بازی شان در لیگ قهرمانان کنار تیم اصلی بودم. بازیکنانی که بازی کرده بودند ریکاوری کردند و بقیه در تمرین حاضر شدند. تیاگو، گریژمان، چرچی، رائول گارسیا و رائول خیمنز در تمرین بودند و من هم کنارشان کار کردم.

قبلا در تلویزیون می دیدمشان، حالا کنارشان هستم

تمرین خیلی خوبی بود. همان بازیکنانی که تا دیروز در تلویزیون می دیدمشان، حالا کنارم هستند و این افتخار بزرگی است. امیدوارم که بتوانم با درخشش در تیم زیر ۲۱ ساله ها بتوانم باز هم به تیم اصلی برسم و بازی کنم.

فعلا منتظر ITC هستم

باید دوباره به تیم خودمان برگردم و برای این تیم در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا بازی کنم. البته فعلا منتظر ITC هستم تا از اول اکتبر بتوانم برای زیر ۲۱ ساله های اتلتیکو به میدان بروم.  /ورزش ۳

Share