عاشقان امام رضا (ع) میزبان کاروان خادمان حرم ضامن آهو

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس هیئت امنای خادم‌الرضا (ع) گیلان با اشاره به سفر کاروان خدام حرم مطهر امام هشتم (ع) به گیلان اظهار کرد: کاروان مذکور در قالب برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید عصر امروز در حرم مطهر خواهر امام رضا (ع) با استقبال مردم رشت وارد این شهر می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس هیئت امنای خادم‌الرضا (ع) گیلان  با اشاره به سفر کاروان خدام حرم مطهر امام هشتم (ع) به گیلان اظهار کرد: کاروان مذکور در قالب برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید عصر امروز در حرم مطهر خواهر امام رضا (ع) با استقبال مردم رشت وارد این شهر می‌شود.

13930610000660_PhotoAعلی حسن‌پور به سفر کاروان خدام حرم امام رضا (ع) به آستانه‌اشرفیه اشاره کرد و افزود: اعضای کاروان مذکور در سفر پنج روزه خود به گیلان در دو گروه به شهرهای ماسال، لشت‌نشاء، سنگر، تالش، بندر انزلی، رودسر، کوچصفهان، خمام، رضوانشهر و رودبار سفر می‌کنند.

وی از برگزاری جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) شنبه هفته آینده در شهر رشت خبر داد و بیان کرد: میلاد امام رضا (ع) به عنوان جشن ملی محسوب می‌شود.

حسن‌پور با بیان اینکه کاروان خدام حرم مطهر امام رضا (ع) برای هفتمین سال متوالی است که وارد گیلان می‌شود، تصریح کرد: برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید برای دومین سال متوالی به صورت بین‌المللی در ۱۰ کشور برگزار می‌شود.

رئیس هیئت امنای خادم‌الرضا (ع) هدف از برگزاری مراسم اهل بیت (ع) را ارائه الگوی واحد از شعائر دینی عنوان کرد و افزود: برگزاری مراسم‌های مذهبی باید بدون افراط و تفریط و جلوگیری از بدعت‌ها برگزار شود.

وی با تاکید بر الگوسازی اجرای مراسم‌های مذهبی، خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم‌های اهل بیت (ع) نیازمند ایجاد بستر مناسب فرهنگی در جامعه است.

حسن‌پور به وجود جوانان در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: نشاط و شادابی لازمه نسل جوان است و این بستر با جشن‌های زیر سایه خورشید فراهم می‌شود.

رئیس هیئت امنای خادم‌الرضا (ع) برگزاری مراسم‌های معنوی و روحانی اهل بیت (ع) را در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دانست و اظهار کرد: جوانان همراه با ریختن اشک در جلسه‌های اهل بیت (ع) شاد هستند.

وی در ادامه به برپایی نمایشگاه ضریح مهربانی در حرم مطهر خواهر امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: نمایشگاه مذکور در راستای جشن‌های زیر سایه خورشید دایر شده است./فارس

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930613000059#sthash.gJ0xePu5.dpuf

Share