سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت:

انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر رشت باید امروز برگزار شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا ، سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت گفت: با ارسال نامه ای از سوی فرماندار رشت شصتمین جلسه فوق العاده شورا باید عصر روز سه شنبه با موضوع انتخابات هیئت رئیسه برگزار شود.

IMG01363039به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا ، سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت گفت: با ارسال نامه ای از سوی فرماندار رشت شصتمین جلسه فوق العاده شورا باید عصر روز سه شنبه با موضوع انتخابات هیئت رئیسه برگزار شود.

فاطمه شیرزاد شامگاه دوشنبه در حاشیه همایش تجلیل از مفاخر و مشاهیر گیلان که در سالن الغدیر استانداری برگزار شد، افزود: در این راستا نامه ای به شماره ۴۲۴۵/۹۳/۸۰۲۹ در دهم شهریور ماه امسال از سوی فرماندار شهرستان رشت به شورای اسلامی شهر رشت ارسال شد.
وی اظهار داشت: در این نامه تاکید شده تا شصتمین جلسه فوق العاده شورا راس ساعت ۱۹ سه شنبه با دستور جلسه انتخاب هیئت رئیسه برای سال دوم فعالیت منتخبان مردم در پارلمان شهری برگزار شود. سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه این انتخاب باید در جلسه فوق العاده ۵۹ شورا صورت می گرفت، ادامه داد: متاسفانه به دلیل تاخیر نیم ساعته هفت تن از اعضای شورا جلسه تشکیل نشد.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون همگرایی زیادی در میان اعضای شورای شهر رشت وجود دارد، افزود: برای خدمت رسانی بیش از پیش به شهروندان شهر باران انتخاب هیئت رئیسه باید در سریع ترین زمان ممکن صورت گیرد. شیرزاد یادآور شد: برای تحقق شعار امسال که با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده نسبت به خدمات رسانی به مردم از دست دادن حتی یک ثانیه قصور به شمار می آید. /مهر

Share