استاندار گيلان در جمع مردم آستارا

مدیران استان می توانند کارهای بزرگی در آستارا انجام دهند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ؛ دکتر نجفی در جمع پرشور مردم شهرستان‌آستارا با تأکید برزیبا سازی سواحل ، توسعه ی راه ها و گازرسانی بیشتر به روستاها گفت : ما مصمم هستیم منطقه ی ویژه ی اقتصادی آستارا با قوت هرچه بیشتر برای حل مشکلات شهرستان و منطقه شکوفا کنیم .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ؛ دکتر نجفی در جمع پرشور مردم شهرستان‌آستارا باقدردانی از این استقبال پرشور گفت : هفته ی دولت فرصتی است که خدمت شما برسیم تا از انرژی گرم و با صفای شما برای تقویت روحیه ی کار خویش استفاده کنیم .najafi_4017

وی بابیان اینکه مردم بزرگوار آستارا و گیلان استحقاق خدمت بیشتر را دارند تأکید کرد : عزم ما در استان این است که با کار و تلاش و عمل نشان دهیم که دولت قصد خدمت دارد.

استاندار گیلان با بیان اینکه دولت تدبیرامید با بارسنگین مشکلات و بدهکاری فعالیت خود را آغاز کرد و گفت : به رغم وجود این مشکلات دولت تدبیر امید در مهار تورم بزرگترین گام را برداشته است و به دنبال خروج از رکود تورمی با همکاری مجلس است .
وی با تأکید برزیبا سازی سواحل ، توسعه ی راه ها و گازرسانی بیشتر به روستاها گفت : ما مصمم هستیم منطقه ی ویژه ی اقتصادی آستارا با قوت هرچه بیشتر برای حل مشکلات شهرستان و منطقه شکوفا کنیم .
نماینده ی عالی دولت در گیلان آستارا پیشانی گیلان و نظام اسلامی در برابر روسیه ، آسیای میانه و قفقاز و اروپا عنوان کرد و گفت : اگر چه در بخش نظامی و امنیتی آستارا وضعیت بسیار قابل تقدیری دارد اما باید این منطقه ی مرزی زیبایی اش نیز تقویت شود .
وی افزود : با صمیمت وحدت ، همدلی و همدردی خوبی که در آستارا وجود دارد مدیران استان میتوانند کارهای بزرگ را در این منطقه انجام دهند .
استاندار گیلان همچنین برزیباسازی سواحل آستارا هم تأکید کرد و گفت : مناطق جدید طرح های دریا نیز در این شهرستان باید افزایش یابد .
دکتر نجفی به نشست اخیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران استان با کمیسیون برنامه و بودجه ی مجلس اشاره کرد و گفت : ما به دنبال حل مشکلات بودجه ای تأمین اعتبار ساخت راه آهن رشت به آستارا هستیم چرا که اعتقاد داریم راه آهن گیلان بدون رسیدن به آستارا توجیه فنی و اقتصادی ندارد .
وی تأکید کرد : با ساخت راه آهن آستارا تمام مناطق آسیای میانه و قفقاز ، کشورهای نوستراک و اروپا از آن بهره می برند .

همچنین با حضور دکتر نجفی و جمعی از مدیران استان ۱۰ طرح عمران شهری آستارا با ۶۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید .
این طرح ها بصورت همزمان با بهره برداری خیابان اسکله آستارا بطول ۲ کیلومتر و با هزینه ی ۲۳ میلیارد ریال افتتاح شد .
استاندار گیلان همچنین از بندر منطقه ی ویژه آستارا ، بیمارستان و تالار مرکزی ارشاد اسلامی آستارا نیز بازدید کرد .

Share